شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز گفت: ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز از یکشنبه 7 شهریور آغاز شده است.

اسماعیل احمدی‌فر اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز برای سال تحصیلی 96 – 95 فقط به صورت اینترنتی آغاز و در روز شنبه 13 شهریورماه 95 پایان می‌پذیرد.

وی افزود: کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش دوره مذکور ضرورت دارد در این مهلت به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و یا دانشگاه مراجعه کنند و پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام و فراهم کردن اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در گزینش دوره های مذکور اقدام نمایند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز  اضافه کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی خواهد بود داوطلبان باید از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که رمز پرداخت الکترونیکی آنها فعال است و با مراجعه به پایگاه سازمان سنجش و پرداخت ملبغ 180 هزار ریال (18 هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام اقدام کنند.

احمدی‌فر گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبیان می‌توانند با حضور در دانشگاه ضمن استفاده از خدمات مشاوره رایگان، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار