شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
ئیس روابط عمومی شهرداری بوشهر گفت: مامور اکیپ گشت کنترل و نظارت ساختمانی این شهرداری در زمان انجام ماموریت بوسیله متخلف ساختمانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.

مامور شهرداری بوشهر توسط متخلف ساختمانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت

امید پارسایی فرد روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:این حادثه ساعت 11 صبح روز گذشته در خیابان شهید عاشوری در حین انجام ماموریت اکیپ گشت و کنترل نظارت ساختمانی شهرداری رخ داده است.

وی یادآورشد: روزهای گذشته ، مامورین گشت و کنترل نظارت شهرداری(شهربان) به یک واحد ساختمانی که بر خلاف پروانه تعمیراتش ، اقدام به ساخت غیر مجاز دو اتاق در طبقه فوقانی کرده بود اخطاریه های مکرر جهت توقف کار صادر کرده بودند.

پارسایی فرد اظهارداشت: روز گذشته نیز پس از حضور ماموران واحد نظارت در محل ساختمان یادشده،با وجود توضیحات کامل ماموران گشت و کنترل نظارت شهرداری ، مالک نسبت به اخطاریه های صادره بی توجه بود که ماموران شهربان با در دست داشتن حکم قضایی ، اقدام به جمع آوری وسایل مالک کرده بودند.

رئیس روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر یادآورشد: در عکس العمل به این اقدام قانونی ماموران شهربان، فرد متخلف ضمن هتاکی و فحاشی، به ماموران شهرداری حمله ور شده و اقدام به ضرب و شتم شدید ماموران کرد که در پی این حادثه یکی از ماموران از ناحیه صورت و سر زخمی شد که بر اثر خونریزی و بیهوشی، با اورژانس به مرکز درمانی منتقل و با تلاش کادر پزشکی از حالت اغما خارج و مداوا شد.

پارسایی فرد گفت: در پی این اقدام خشونت بار فرد متخلف، با صدور قرار مجرمیت توسط مراجع قضایی ، بلافاصله فرد ضارب بازداشت شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار