اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
بیش از 30 هزار دانش آموز خوزستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان هستند که آمار قابل توجهی است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بیش از 30 هزار دانش آموز خوزستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان هستند که آمار قابل توجهی است.

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمد تقی زاده در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به همکاری آموزش و پرورش با این کمیته در جشن عاطفه ها و کمک به دانش آموزان نیازمند بیان کرد:اولیاء و دانش آموزان خوزستانی پارسال 13 میلیارد ریال به جشن عاطفه ها کمک کردند و پس از استان خراسان رضوی رتبه دوم کشور را به دست آوردند.

وی افزود: کمیته امداد این کمک ها را بین دانش آموزان براساس مقاطع مختلف تحصیلی، جنسیت و نیازهای خاص، و نیز بر اساس اولویت ها و نیازها بین آنان تقسیم می کند.

تقی زاده گفت:سازمان دانش آموزی و مجموعه مدیران مدارس همه ساله با کمیته امداد در برگزاری جشن عاطفه ها همکاری دارند و از نظر سخت افزاری و نرم افزاری آماده مشارکت و همکاری با کمیته امداد هستند.
وی ادامه داد: صد در صد کمک های مردمی، در اختیار مدیران و مشاوران مدارس قرار گرفت تا در همان مدرسه به دانش آموزان نیازمند کمک شود.
وی در ادامه با تاکید بر الزامی بودن دوره پیش دبستانی در خوزستان گفت: با توجه به اینکه ممکن است خانواده های کم درآمد تمایل یا توانایی فرستادن نوآموزان به کلاس های پیش دبستانی را نداشته باشند، اداره کل آموزش و پرورش خوزستان هزینه فرزندان خانواده های زیرپوشش کمیته امداد را پرداخت می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار