شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
موج آفرینی، فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و هم‌افزایی دستگاه‌ها از جمله اهداف دستورالعمل هفته ازدواج است و همچنین برای هر دستگاه...
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: موج آفرینی، فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و هم‌افزایی دستگاه‌ها از جمله اهداف دستورالعمل هفته ازدواج است و همچنین برای هر دستگاه، فعالیت و مسئولیتی خاص در این هفته پیش‌بینی شده است.

فرامرز کیانی‌زاده در جلسه ستاد هماهنگی امور جوانان که در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر اهمیت توجه به مسایل جوانان اظهار کرد: شورای عالی جوانان در سال 71 تاسیس شد و به دنبال آن ستادهای استانی امور جوانان در سال 86 تشکیل شدند.

وی افزود: ریاست ستاد استانی بر عهده استاندار و دبیری آن بر عهده اداره‌کل ورزش و جوانان استان قرار دارد و هم‌افزایی و کمک به تصمیم‌گیری و همچنین هماهنگی بین دستگاه‌ها و تقسیم کار از وظایف و اهداف ستاد استانی امور جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به این‌که ستاد امور جوانان در شهرستان‌ها نیز تشکیل شده است، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود فرمانداران و مدیرکل امور شهری استان برای مشارکت بیشتر شهرداری‌های استان، به عضویت ستاد استانی امور جوانان اضافه شوند.

کیانی‌زاده با اشاره به نقش دستگاه‌های اجرایی در ستاد امور جوانان خوزستان عنوان کرد: لازم است هر دستگاه نماینده تام‌الاختیار خود را به دبیرخانه ستاد استانی امور جوانان معرفی کند. وجود نماینده دستگاه‌های اجرایی در برگزاری بهتر جلسات، اجرایی کردن مصوبات و به دست آوردن نتایج مطلوب و همچنین پیگیری مصوبات ستاد کمک بسیاری خواهد کرد.

وی با بیان این‌که دستورالعمل اجرایی برنامه هفته ازدواج از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شده است، گفت: البته این دستورالعمل دیر به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد ولی برنامه‌ها و اهداف هفته ازدواج در آن دیده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: موج‌آفرینی، فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و هم‌افزایی دستگاه‌ها از جمله اهداف دستورالعمل هفته ازدواج است و همچنین برای هر دستگاه، فعالیت و مسئولیتی خاص در این هفته پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایسنا؛ همچنین سیده‌فرانک موسوی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، نیز در این جلسه با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی خانواده از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: در این سیاست‌های ابلاغی، در چندین مورد به بحث ازدواج اشاره و تاکید شده است.

وی ادامه داد: لازم است سیاست‌های کلی خانواده پیگیری و اجرایی شدن آنها دنبال شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار