شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
رای جلوگیری از تشکیل پرونده‌های بیشتر و آرامش در منطقه همچنین پیشگیری از وقوع جرائم دیگر مقدمه صلح و سازش با حضور خادمان رضوی و شیوخ معتمد هر 2 طایفه فراهم شده است.
رئیس دادگاه شاوور شوش گفت: زمینه سازش 2 طایفه در بخش شاوور که به دلیل 3 قتل عمد از 15 سال پیش تاکنون با هم درگیر می باشند فراهم شده است .

به گزارش روابط عمومی مرکز امور شورای حل اختلاف کشور مجید افراخته روز یکشنبه افزود:به همت شورای حل اختلاف دادگاه عمومی بخش شاوور مقدمه سازش 2 طایفه خماط و عین با پرونده سه فقره قتل پس از 15 سال فراهم شده است.

وی گفت: 15 سال پیش بر اثر درگیری میان این 2 طایفه سه نفر به قتل رسیدند که این سه فقره پرونده منجر به تشکیل 100 پرونده دیگر در حوزه‌های قضایی اهواز، شوش و شاوور شده که در حال رسیدگی است.

افراخته با بیان اینکه یک قتل طایفه خماط در اهواز و 2 قتل طایفه عین در شوش به وقوع پیوسته است افزود:برای جلوگیری از تشکیل پرونده‌های بیشتر و آرامش در منطقه همچنین پیشگیری از وقوع جرائم دیگر مقدمه صلح و سازش با حضور خادمان رضوی و شیوخ معتمد هر 2 طایفه فراهم شده است.

رئیس دادگستری شهرستان شاوور در ادامه بیان کرد: به برکت سفر خادمان حرم رضوی به این بخش ، عموی یکی از مقتولان که از معتمدان و شیوخ طایفه خماط می باشد رضایت بی قید و شرط خود را نسبت به بخشش قاتل برادرزاده اش اعلام کرده و مقرر شد پنج هکتار از زمین های کشاورزی خود را به ارزش 2 میلیارد ریال به پدر مقتول اهدا کند.

وی ابراز امیدواری کرد مقدمه صلح و سازش این سه فقره پرونده قتل عمد و 100 پرونده جانبی بزودی فراهم شود.

برچسب ها: سازش ، طایفه ، شاوور ، شوش
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار