شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
حواشی بازداشت خواننده زیر زمینی
تتلو یکی از خواننده های پرحاشیه ایران است که چندی پيش نيز توسط پليس امنيت اخلاقي بازداشت شده بود.
فردا نیوز: امیر حسین مقصودلو مشهور به امیر تتلو چند روز پیش به دلیل توهین به بازپرس قضایی بازداشت شد.

 در روزهای گذشته چیزی که او را دوباره به اخبار رسانه‌های رسمی کشانده، رفاقت و دوستی‌اش با محسن مسلمان بازیکن فوتبال تیم پرسپولیس بود.


انتشار عکسی از او به همراه این بازیکن باعث شد پای محسن مسلمان به کمیته اخلاق فدراسیون باز شود و واکنش‌های بسیاری از اهالی فوتبال را هم به همراه داشت. از کریم باقری گرفته که از بازیکن این تیم حمایت کرد تا خداداد عزیزی که حمله تند و تیزی به امیر تتلو پیرامون اظهارنظرهایش درباره بازیکنان فوتبال داشت.

حاشیه سازی های او محدود به همین چند روز نیست و دعوای این خواننده زیرزمینی با بهنوش بختیاری بر سر تعداد فالوئرهای اینستاگرامش و ترانه او درباره انرژی هسته ای آن هم روی ناو ارتش جمهوری اسلامی از مهم ترین حاشیه های اخیر این خواننده است. حالا آنطور که در صفحه شخصی این خواننده در اینستاگرام آمده او توسط نیروی انتظامی بازداشت شده است.

 گفته می‌شود او متهم به اشاعه فحشا است، هر چند این اولین بار نیست و او دو سال گذشته هم بازداشت شد تا بعد از ابراز ندامت از زندان آزاد شد.

تتلو بعد از آزادی، سعی کرد برخی از رفتارهای گذشته را ترک کند. تولید آثار مبتذل را دنبال نکند. او ابراز ارادت به نظام و رهبری و ارزش‌های دینی می‌کرد و طرفدارنش را به حجاب دعوت می‌کرد.

بعد از بازداشت تتلو خبری منتشر شد که وی  را در راهروهای دادسرا ديده‌اند كه لباس زرد زندان بر تن داشت و با دستبند و پابند تردد می‌كرد و به شدت خود را کتک میزند. نکته جالب فریادهای او بوده که از داشتن هواداران زیاد و میلیونی سخن گفته است.

 این خبرها با دستور قضایی برای انتقال مقصودلو به پزشکی قانونی برای صحت سلامت روانی کامل شد. با انتشار این خبر موجی وسیعی از نظرات کابران در فضای مجازی منتشر شد. طرفداران خشمگین تتلو با توهین مکرر به مقامات و سعی به منشتج کردن فضا و فشار برای آزادیش تلاش های بسیاری را نیز انجام دادند.

از جمله  طی فراخوانی، از طرفداران و دوستداران این خواننده زیر زمینی دعوت کردند تا در یک تجمع حمایتی از وی در عصر روز چهارشنبه در خیابان 15 خرداد حضور یابند.

 با انتشار این خبر در فضای مجازی مامورین انتظامی تهران با هماهنگی های قضایی لازم در محل مورد نظر حضور و تعدادی را كه قصد بر هم زدن نظم عمومي را داشتند، دستگیر می کنند.
از سوی دیگر بعضی از طرفدارن این خواننده غیر مجاز دست به دعا شدند و با انتشار تصاویری در فضای مجازی خواستار آزدی وی شدند.

 امیر تتلو تا کنون به دفعات با اظهار نظرهای عجیب و کارهایش توانسته نظر رسانه ها را به خود جلب کند و تیتر یک خیلی از رسانه های سطح اول کشور شود از جمله توهین به حجاب خانم‌ها، توهین به بازپرس و ... . وی با انتشار موزیک ویدیوها با اشعار غیر اخلاقی و نامتعارف شهرت داشت اما اخیرا با حمایت‌هایی تواست موزیک ویدیو را همکاری ارتش جمهوری اسلامی و چند دستگاه دیگر بر روی ناو جماران ضبط و منتشر کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار