اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
به دلیل تاخیر وزارت کشور در تایید صلاحیت حویزاوی صورت گرفت ؛
محمد حویزاوی شهردار منتخب شورا شهر آبادان با ارسال پیامکی به اعضای شورا، انصراف خود را از قبول تصدی پست شهردار آبادان اعلام کرد...
  

محمد حویزاوی شهردار منتخب شورای اسلامی شهر آبادان با ارسال پیامکی به اعضای شورا، انصراف خود را از قبول تصدی پست شهردار آبادان اعلام کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان تائید این مطلب اظهار کرد: در پیامک ارسالی حویزاوی، طولانی شدن پروسه صدور حکم وی به عنوان شهردار منتخب شورا دلیل انصراف وی اعلام شده است.

به گزارش مهر ، سید فیاض موسوی افزود: در متن پیامک وی چنین آمده است «با توجه به طولانی شدن پروسه صدور حکم اینجانب به عنوان شهردار منتخب آبادان و گذشت تقریبا ۵۵ روز از تاریخ انتخاب تاکنون هیچ نتیجه ای حاصل نشد، لهذا ضمن تشکر از تک تک اعضای محترم و سایر بزرگواران رسما انصراف خود را حضورتان اعلام می نمایم».

در ۲۲ تیرماه امسال و پس از برگزاری انتخاباتی غیرعلنی «محمد حویزاوی» با کسب ۱۰ رای از ۱۳ رای اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب و برای تائید نهایی به وزارت کشور معرفی شد.

یکی دیگر از اعضای شورای شهر آبادان نیز در این خصوص گفت: ارسال پیامک مبنای قانونی برای انصراف حویزاوی از تصدی شهرداری آبادان به شمار نمی رود و وی باید به صورت رسمی و مکتوب این درخواست را به دبیرخانه شورا ارسال کند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار