شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۴
روز گذشته وزیر کشور با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت گفت وگو کرد و درآن به برخی مسائل جاری پرداخت. «عبدالرضا رحمانی فضلی» دراین گفت‌وگو نگاهی به کارهای صداوسیما داشت و با اشاره به سانسور صحبت‌های رئیس جمهور گفت:من به عنوان یک فرد نیمه حرفه‌ای که 10 سال در صدا و سیما بوده‌ام این روند را اصلا نمی‌پسندم و دلیل این را هنوز نمی‌دانم البته با فرض عمدی بودن این مورد زیرا رئیس جمهور نماینده مردم است و باید اجازه صحبت داشته باشد.

 رویکرد صدا و سیما نسبت به دولت فراز و فرود داشته است، ولی تمامی نگاه‌ها متمرکز بخش خبر است و بیشتر جلوه‌گری می‌کند. صد وا سیما دریای بزرگی است و من با 31 استان و 31 صدا و سیما در ارتباط هستم. مخاطبان این شبکه‌ها دو برابر شبکه های ملی است و ما رضایت 100درصدی از آنها داریم. همانطور که می‌دانید من نماینده قوه مجریه در صدا و سیما هم هستم و در برخی مواقع بی‌انصافی و بی ملاحظه‌گی و حرکات غیر حرفه‌ای دیده‌ام.

وی همچنین در باره تبلیغات زودهنگام انتخاباتی تاکیدکرد:ما در خصوص سخنرانی های انتخاباتی پیش از موعد و تجمعات و تامین امنیت آن قانون داریم و باید برای تمامی این فعالیت ها مجوز صادر شود. حال اگر کسی بدون مجوز اقدام به این تحرکات کرده خلاف کرده است. در مورد سخنرانی ها و تبلیغات نیز تاریخ مشخص وجود دارد . من پیشتر هم اشاره کردم اگر سخنرانی ها شائبه ی انتخاباتی داشته باشد بدون شک ما از برپایی آن جلوگیری می کنیم.

برچسب ها: سانسور ، رئیس جمهور
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار