باید مسیر ورود موادمخدر از خوزستان منحرف شود

"> در شورای مبارزه با مواد مخدر چه گذشت؟

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۱

باید مسیر ورود موادمخدر از خوزستان منحرف شود

شوشان : نشست شورای مبارزه با مواد مخدر خوزستان در حالی به ریاست استاندار خوزستان برگزار شد که فرمانداران شهرستان های استان به ارائه آخرین عملکرد خود در خصوص پیشگیری و مقابله این مواد افیونی در حوزه های استحفاظی خود پرداختند.

استاندار خوزستان در این نشست گفت : باید مسیر ورود موادمخدر از خوزستان منحرف شود. در این صورت است که دسترسی به موادمخدر کمتر خواهد شد. در حال حاضر پاسگاه خیرآباد در بهبهان، هندیجان و امیدیه از مسیرهای اصلی ورود مواد افیونی به این استان هستند و باید به نحوی این مرزهای ورودی بسته و کنترل شود. فرماندار خرمشهر نیز از وجود چهار منطقه آلوده در این شهر مرزی خبر داد و گفت: 25 درصد جمعیت خرمشهر در این مناطق ساکن هستند و عمدتا مهاجران غیرخرمشهری هستند که در دوران‌های مختلف به این شهر آمده و ساکن شده‌اند.

* عبدالله حسینی درباره میزان مصرف مواد مخدر نیز اظهار داشت : بیشترین میزان مصرف مواد مخدر در خرمشهر به تریاک و پس از آن به ترتیب به شیشه و حشیش اختصاص دارد و بالا بودن میزان مصرف شیشه، زنگ خطری محسوب می‌شود که باید آن را جدی گرفت.

* صالح بیگی فرماندار هفتکل نیز گفت : سعی ما بر این است با ایجاد فضای نشاط و شادابی و برگزاری مراسم متنوع و غنی سازی اوقات فراغت در راستای پیشگیری از مصرف مواد.مخدر در این شهرستان اقدام کنیم که رساندن آمار خودکشی به صفر از بازخوردهای این رویکرد در هفتکل بوده است.

* دشتی زاده فرماندار باوی گفت: متاسفانه شهرستان باوی محل معاملات سطح شهر اهواز شده است. به عبارت دیگر این منطقه محل دپو و انجام معاملات شده است.

* لامی زاده فرماندار امیدیه نیز از افزایش 36 درصدی کشفیات موادمخدر در این شهرستان خبرداد.

* اسدی فرماندار رامشیر نیز از عدم وجود پلیس زن در این شهرستان گلایه کرد و گفت : چندی پیش یکی از زنان شهرستان مقادیر مواد مخدر را در فرش لوله کرده اختفاء کرده بود و روی آن نشسته بود که بدلیل عدم وجود پلیس زن ماموران برای برخورد با این زن دچار مشکل بودند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار