اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
با توجه به اینکه شهردار منتخب آبادان انصراف از سمت خود را به‌صورت پیامکی به ما اعلام کرده است در صورت اعلام رسمی این انصراف کار بررسی گزینه‌های جدید شهرداری آبادان از ۱۸ شهریور آغاز می‌شود.
رئیس شورای شهرآبادان گفت: با توجه به اینکه شهردار منتخب آبادان انصراف از سمت خود را به‌صورت پیامکی به ما اعلام کرده است در صورت اعلام رسمی این انصراف کار بررسی گزینه‌های جدید شهرداری آبادان از ۱۸ شهریور آغاز می‌شود.

فیاض موسوی در گفت‌وگو با تسنیم در آبادان، اظهار داشت: از 18 شهریورماه و پس از تشکیل جلسه شورای شهرآبادان فرآیند بررسی گزینه‌های جدید برای شهرداری آبادان آغاز می‌شود.

موسوی افزود: پیش‌تر بارأی اعضای شورا شهردار پیشین آبادان عزل شده و حسین زال بهبهانی به‌عنوان سرپرست شهرداری آبادان انتخاب شد.

وی بابیان اینکه پس از بررسی‌های اعضای شورای شهرآبادان محمد حویزاوی به‌عنوان شهردار جدید آبادان انتخاب شد، اعلام کرد: اما وزارت کشور پاسخی برای تأیید یا رد این فرد به شورا نداد.

رئیس شورای شهرآبادان بیان کرد: پس از گذشت 2 هفته از مهلت قانونی پاسخ وزارت کشور و عدم پاسخ‌دهی این وزارت بنا شد تا بنده این موضوع را با حضور در این وزارتخانه پیگیری کنم.

موسوی گفت: اما ساعاتی پیش محمد حویزاوی شهردار منتخب آبادان انصراف خود را از این سمت با ارسال یک پیامک به من اعلام کرد که باید طی روزهای آینده این موضوع را به‌صورت مکتوب اطلاع دهد.

وی اظهار کرد: هرچند تا زمانی که این انصراف به‌صورت کتبی به ما اعلام نشود قابل‌پذیرش نیست اما پس از اعلام کتبی، محمد حویزاوی دیگر شهردار آبادان نیست.

رئیس شورای شهرآبادان بابیان اینکه روند بررسی شهردار جدید آبادان به‌صورت علنی انجام می‌شود، عنوان کرد: شورای شهر چیزی برای مخفی کردن ندارد و بررسی‌ها بااطلاع عموم انجام می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار