شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
اعتراض بازیکنان و بی تفاوتی منصوریان
سرو صدای عجیب در محل تمرین روز گذشته استقلال ماحصل بی تفاوتی سرمربی این تیم و ادامه جولان بوقچی‌هایی است ...
تمرینات این روزهای استقلال در حالی برگزار می‌شود که بوقچی‌های این تیم آزادانه و بدون نظارت همه امور این باشگاه را زیر نظر گرفته‌اند.
به گزارش تابناک ورزشی، هنوز چند روزی از اتفاقات حاشیه‌ای تمرین استقلال و بازتاب املت خوردن تعدادی از بوقچی‌های این تیم در کنار زمین تمرین نگذشته که روز گذشته شاهد اتفاقی دیگر در محل تمرین آبی‌پوشان بودیم.

به گزارش شوشان ، قبل از تمرین روز گذشته تیم استقلال که در کمپ حجازی برگزار شد بوقچی‌های استقلال با سفارش صندلی و شربت و تهیه پکیج اقدام به برگزاری مراسم روز هوادار کردند که در کمال تعجب این مساله با تمرین تیم فوتبال استقلال همزمان شد و سر و صدای عجیب و غریب باعث شد تا تعدادی از بازیکنان این تیم با نارضایتی به کار تاکتیکی بپردازند.
تیم استقلال از ساعت 18 روز گذشته تمرینات تاکتیکی خود را پیگیری کرد اما در کمال تعجب این مشوقین تیم استقلال با پخش موسیقی با صدای بلند از طریق اکو  باعث از دست رفتن تمرکز بازیکنان این تیم شده بود.

گلرهای تیم استقلال که در نزدیکی باند پخش کننده موسیقی بودند به این موضوع اعتراض کرده و می‌گفتند نمی‌توانیم تمرین کنیم و گوشمان کر شد! جالب اینجا است که علیرضا منصوریان هم اصلا نظارتی روی این مساله نداشت و طی هفته‌های اخیر با بی تفاوتی خود به رفتارهای آزادانه این تعداد از مشوقین استقلال کمک کرد!

با این شرایط و در حالی که استقلال به تازگی تغییر مدیریت داده به نظر می‌رسد هیچکس روی رفتارهای این تعداد از بوقچی های استقلال نظارتی ندارد و شاید در آینده شاهد اتفاقات جدیدتری از سوی آنها باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار