شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
پاسخ معاون فرماندار به حسین حیدری عضو شورای شهر اهواز / منتقد شورای شهر هستیم / هیچ دخالتی در شورای شهر نمی‌کنیم / برگزاری انتخابات هیات رییسه؛ روز یکشنبه
قرار شده است که جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر اهواز در روز یکشنبه و به دعوت فرمانداری برگزار شود.


شوشان: این روزها انتخابات هیات رییسه شورای شهر اهواز وارد فاز جدیدی شده و جدا از اتهامات رد و بدل شده بین دو گروه شورا ، جدال ها به فرمانداری اهواز نیز کشیده شده است. به گزارش شوشان ، پس از اظهارات ارزانی فرماندار اهواز مبنی بر ضرورت دوری شورای شهر از اختلافات و دسته بندی ها ، حسین حیدری عضو شورای شهر اهواز ، فرماندار اهواز را عامل تعطیلی جلسات شورا قلمداد کرد و گفت که باعث تعطیلی جلسات عادی شورا هم خود فرماندار می باشد که با تفسیر غلط قانون و به استناد نامه ی اداره کل امور شهری استانداری که آن هم خلاف قانون شوراها و آیین نامه اجرایی آن بوده ، دستور دادند که شورا تا انتخاب هییت رییسه حق برگزاری جلسات عادی را ندارد. 

حالا نیز معاون فرماندار اهواز وارد گود شده و سخنان حیدری عضو شورا را تکذیب کرده و گفته است که ما هیچ دخالتی در شورای شهر نمی‌کنیم .

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز گفت: جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر باید هر چه سریع‌تر برگزار و هیات رییسه جدید انتخاب شود.

علی مظفری با اشاره به اختلاف میان اعضای شورای شهر اهواز در برگزاری انتخابات هیات رییسه اظهار کرد: چندین بار در این خصوص به شورای شهر تذکر داده ایم و شورا را به وحدت دعوت کرده ایم. وی افزود: ما منتقد اعضای شورای شهر هستیم؛ اعضای شورا به جای آن‌که برای مردم کار کنند و وحدت و همدلی داشته باشند، متاسفانه بین آن‌ها اختلاف وجود دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز تصریح کرد: جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر باید هر چه سریع‌تر برگزار و هیات رییسه جدید انتخاب شود.

وی ادامه داد: قرار شده است که جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر اهواز در روز یکشنبه و به دعوت فرمانداری برگزار شود.

مظفری در خصوص پایان مهلت قانونی هیات رییسه فعلی شورای شهر اظهار کرد: روز یکشنبه، یک سال کامل فعالیت هیات رییسه فعلی به پایان می‌رسد؛ از آنجا که در دوره قبلی نیز انتخابات هیات رییسه با تاخیر برگزار شد، این مهلت تا روز یکشنبه تمدید شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز در خصوص اظهارات یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر این‌که فرمانداری اهواز عامل تعطیلی جلسات شورا است، اظهار کرد: ما هیچ دخالتی در شورای شهر نمی‌کنیم و اگر کسی چنین حرفی زده باشد، کذب محض است.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار