اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۸۴۴
تعداد نظرات: ۳۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
علیرضا مسرور عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان: دخالت قوه ی مقننه بر قوه ی مجریه یک بیماری است/ تفکری که انتصاب ها را سیاسی می داند مردود است/ باید نگران لمپن هایی باشیم که زیر علم هر جریانی سینه می زنند
علیرضا مسرور از موسسین انجمن اسلامی معلمان خوزستان و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان ایران است.وی از ابتدای انقلاب اسلامی...

شوشان: علیرضا مسرور از موسسین انجمن اسلامی معلمان خوزستان و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان ایران است.وی از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تا کنون ، عضو ثابت جریان تحول خواه و یکی ازچهره های سیاسی، فرهنگی مطرح در استان و کشور است .

به گزارش شوشان ، پس از برگزاری انتخابات مجلس و تغییر نمایندگان خوزستان ، بلافاصله شاهد تغییرات در سطوح مدیریتی آموزش و پرورش خوزستان بودیم که این تغییرات انتقاد عده ای را برانگیخت و برخی منتقدین این انتصابات را سیاسی و متمایل به جبهه ی پایداری دانستند و بی محابا بر مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تاختند .

این انتقادها تا جایی پیش رفت که معاون معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان در مقام پاسخ برآمد و اظهار کرد که عزل و نصب ها در آموزش و پرورش خوزستان سیاسی نیست.دکتر چلداوی خطاب به منتقدان گفت: منتقدان به جای نگاه کردن به چند شهر کوچک ، به مناطق و شهرهای بزرگ نگاه کنند و معیار قضاوت خود را بر این مبنا قرار دهند. در این شهرها نیروهایی صدردرصد اصلاح طلب منصوب شدند. 

معاون معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان همچنین هر نوع فشار از سوی نمایندگان برای انتصاب های اخیر در آموزش و پرورش را رد کرد و گفت: اینگونه نیست که در انتصابات صرفا به خواسته نمایندگان عمل شود. البته نمی توان هم به نظر نمایندگان بی تفاوت بود. یک مدیر آموزش و پرورش برای پیشبرد امور ، به حمایت فرماندار و نماینده احتیاج دارد و فارغ از حمایت و تعامل مسئولین در یک شهر نمی توان ره به جایی برد. بی شک در انتصابات ، نظر نماینده و یا فرماندار هم مهم است. بنابراین همه مسئولین در جهت پیشرفت ، نیاز به تعامل و همراهی دارند. 

سازمان دهی در آموزش و پرورش مصادف شد با تغییر نمایندگان 

به گزارش شوشان ، علیرضا مسرور ، رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان نیز این انتصاب ها را سیاسی نمی داند.وی در خصوص تغییرات در آموزش و پرورش معتقد است : تغییرات اخیر آموزش و پرورش عموما محصول دو عامل است بخشی از آنها مدیریتی و بخشی وابسته به تعامل (گاه سازنده و گاه غیر سازنده) دو قوه مقننه و مجریه است .

وی افزود: کسانی که با اموزش و پرورش آشنا هستند، می دانند فصل تابستان فصل نقل و انتقالات و سازماندهی است، بیشتر تغییرات طوری سازماندهی می شود که در تابستان صورت گیرند. این تغییرات مدیریتی به طور طبیعی و در راستای تحقق اهداف برنامه های آموزش و پرورش صورت می گیرد که مصادف شده است با شروع بکار مجلس یازدهم که همین مسئله باعث شده است که همه تغییرات را ناشی از مداخله نمایندگان توصیف کنیم.

دخالت قوه ی مقننه بر قوه ی مجریه یک بیماری است

مسرور با اشاره به اینکه فشار نمایندگان مجالس به طور سنتی در همه ادوار بویژه پس از روی کار آمدن دوره جدید، متوجه همه دستگاه ها به ویژه آموزش و پرورش می شود، اضافه کرد: از بیماریهای بالقوه یک جامعه دمکراتیک و تفکیک قوایی مثل ایران، تبدیل نظارت یک قوه «مقننه»به دخالت در امور قوه دیگر «مجریه» است. این بیماری متاسفانه سالهاست به خصوص در استانهای توسعه نیآفته، عامل فشار و در نتیجه تغییرات ناخواسته و غیر کارشناسی بر مدیران ارشد دستگاه های مختلف از جمله آموزش و پرورش شده است.

وی افزود: تا آنجایی که بنده سراغ دارم عمده تغییرات در ماه های گذشته از نوع اول یعنی مدیریتی هستند.مثلا دو نفر از مدیران بازنشسته شده اند و یا برخی از مدیران پس از سالها و البته به دلیل عدم هماهنگی با اهداف برنامه و یا ضعف در شاخص های موفقیت های سازمانی انگشت اشاره به سمتشان رفته هر چند می پذیرم بخشی نیز به دلیل تعامل بین قوا صورت گرفته که این اقدامات نیز به صلاحدید مدیریت ارشد و بر اساس رسیدن به مصالح عمده آموزش و پرورش در استان صورت گرفته است.

تفکری که انتصاب ها را سیاسی می داند مردود است 

مسرور همچنین با " رد انتصاب های سیاسی" در آموزش و پرورش تاکید کرد: با تفکری که انتصاب های آموزش و پرورش را سیاسی می داند موافق نیستم، قدرت سیاسیون بیشتر در ایجاد تغییرات اجتماعی است نه تغییرات مدیریتی، هرچند وقتی یک تحول اجتماعی و سیاسی اتفاق می افتد تغییرات مدیریتی اجتناب ناپذیر می شود . مثلا وقتی با حمایت گسترده سیاسیون دولتی مانند دولت تدبیر و امید بر سرکار می آید به طور طبیعی و البته منطقی حوزه مدیریت علی القاعده دستخوش تغییرات مثبت به نفع انقلاب اسلامی و گفتمان اصیل آن می شود ولی متاسفانه به دلیل فقدان یک ساختار منطم تشکیلاتی و حزبی اولین قربانیان این تغییرات خود سیاسبونی هستند که تحولات را مدیریت کرده اند و تا حدودی از صحنه کنار زده می شوند. 

عضو انجمن معلمان ایران گفت: در ایران سنتی وجود دارد که سیاسیون فداکاری کرده، خط شکنی می کنند بعد مدیران که محصول این تحولاتند سعی می کنند از سیاسیون فاصله بگیرند تا بتوانند فشارها را بر حوزه مدیریتی خود کمتر کنند.  بنده معتقدم سیاسیون مظلومترین جریان اجتماعی و مرغ عزا و عروسی اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به دولت تدبیر و امید وفادار است 

وی اضافه کرد: مدیران در هر منطقه ایی نماینده دولتند و البته باید تمام تغییرات در راستای اهداف دولت صورت بگیرد. اگر مدیری غیر از این اقدام کند اخلاقا و شرعا مدیون است و به دولت و انقلاب جفا نابخشودنی کرده است و من باشناختی که از مدیران ارشد استان بویژه آموزش و پرورش دارم در وفاداری آنها به دولتی که نمایندگی آن را در استان بعهده دارند تردید ندارم، هر چند ممکن است برخی با استناد به مصادیقی با نظر بنده موافق نباشند اما بنده معتقدم هر تغییری با رویکرد کمک به دولت در آموزش و پرورش صورت گرفته است. گاهی کمک به دولت دفع فشار از روی یک وزارتخانه است و گاهی هم، " نه " محکمی است که باید به مخالفین قدرتمند دولت گفت که البته هر دو اینها مصادیقی دارد.


تقی زاده همان مدیری است که علی رغم فشار نماینده ، رئیس آموزش و پرورش شوش را منصوب کرد

مسرور در پاسخ به سوال شوشان مبنی بر اینکه آیا تصمیمات تقی زاده در خصوص انتصابات مورد تایید شما هست و آیا مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص تغییر برخی روسای اصلاح طلب در شهرستانهایی مثل شوش در مقابل نظر نمایندگان اصول گرا مقاومت می کند ،اظهار کرد: همین سوال را می شود در خصوص دولت مطرح کرد که آیا همه وزرای دولت مورد تائید شما هستند و یا.... ببینید، اساسا قضاوت در خصوص تصمیمات یک مدیر بدون در نظر گرفتن شرائطی که وی در آن قرار دارد و یا جایگاه منیع و رفیعی که وی از آن به مسائل می نگرد( با ملاحظلاتی که بدون شک بر بسیاری از ما پوشیده است و روشن نیست ) کار دشواری است. 

وی افزود: نگاه آرمانی و ایده آلیستی به حوزه های مدیریتی، ما را به چالش با خود و یا خود زنی خواهد کشاند. مسرور گفت:  تقی زاده همان مدیرکلی است که با آن فشاری که نماینده می آورد تصمیم به صدور ابلاغ مدیر شهرستان شوش می کند. بنابر این باید به ایشان حتی اگر ابلاغ همان مدیر را تغییربدهد احترام گذاشت.

آموزش و پرورش خوزستان رکوردار استفاده از نیروهای متخصص و انقلابی

مسرور افزود: مدیر کل فعلی آموزش و پرورش بعد از سید الرسول موسوی رکوردار بیشترین استفاده از نیروهای متخصص،انقلابی، اصیل و مسلمان در سمت های مدیریتی است همان چیزی که رهبر انقلاب بر آن پافشاری می کند. این دو مدیرکل وابسته به دو دولت با سیاستهای مختلف اند وهمه ما به خوبی می دانیم ، دولت اعتدال و امید مشی اعتدالی تری را نسبت به دولت اصلاحات دنبال می کند . شما احتمالا کم نشنیده اید که برخی از وزرای یک دولت گاهی برای خروج از بحران داوطلبانه استعفا می دهند تا دفع افسدی بکنند.  بزرگترین مشکل ما در تحلیل رویدادهای تاریخی و مدیریتی عدم جامع نگری و فاصله گرفتن ازواقع بینی است. اگر می توانستیم عینک واقعگرایی محض به چشم بزنیم آنگاه تصمیمات قابل تحملتر می نمود .

منتقدان محافظه کار ترند!انتقاد کار سختی نیست

عضو ارشد انجمن معلمان ایران گفت: ما چاره ایی نداریم که تصمیمات را با چاشنی ظرف زمان و مکانی که در آن صورت گرفته می شود مورد بررسی قرار دهیم.در مجموع همان طور که عرض کردم تغییرات انجام شده عموما با درنظر گرفتن منافع دولت و استان صورت گرفته است و باید بپذیریم مدیریت در دولتهایی که سعی می کنند به نقطه نظرات ولی نعمتان خود یعنی «مردم» وفادار باشند و به اصول و اساس انقلاب اسلامی وفادار بمانند بسیار سخت و دشوار است و فشارهای زیادی را باید تحمل کنند. شما ببینید امروز بر دولت موفق دکتر روحانی که بیشترین قرابت را با آرمانهای انقلاب اسلامی از خود نشان می دهد چه می آورند.

مدیریت در چنین شرائطی سخت است و تابع ملاحظات بسیار، که باید آنها را در داوری لحاظ کنیم. من مطمئنم بسیاری از کسانی که امروز به این تغییرات انتقاد می کنند اگر خود در مقام تصمیمگیری قرار گیرند ممکن است بسیار محافظه کارانه تر اقدام کنند. انتقاد کردن کار سختی نیست مشق مدیریت همیشه با ضریبی از مشکلات همراه است و آنها که مشقی نمی نویسند نمره شان همیشه 20است.

انتصاب ها در آموزش و پرورش زاویه ای با دولت ندارد

وی همچنین گفت: اگر بخواهم از مجموعه توضیحات داده شده جمع بندی بکنم. باید بگویم آن بخش از تغییراتی که ماهیت صرفا مدیریتی داشته اند همگی در راستای اهداف و برنامه های دولت بوده است و تا کنون زاویه نگران کننده ایی با اهداف دولت نداشته و در آینده نیز به وجود نخواهد آمد زیرا، همه ما پیشنه ایی داریم که سرمایه اجتماعی ماست و نمی توانیم آن را نادیده بگیریم بنابر این به اخلاقیات حوزه مسئولیت هایی که به عهده داریم پایبندیم.

مسرور بیان کرد: حداقل تغییرات متاثر از تعامل با نمایندگان نیز طوری انجام شده است که حتی المقدور خللی در فرآیند اهداف دولت تدبیر و امید و آموزش و پرورش بوجود نیآورد با رویکرد برنامه محوری که در سالهای اخیر در آموزش و پرورش دنبال شده است تحقق اهداف برنامه در اولویت هر مدیری است.

تحولات سیاسی، اجتماعی وارد فاز تازه ای شده 

وی افزود: نکته مهم دیگری که در این داوریها باید بپذیریم این است که، حوزه تحولات سیاسی، اجتماعی مدتهاست وارد فاز جدید گردیده که با طبقه بندی اصول و اصلاح دیگر نمی توان همه آنها را بطور جامع پوشش داد. دولت تدبیر امید دارای ظرفیتی است که طیف وسیعی از نیروهای انقلاب را شامل می شود که همه آنها حول محور منافع ملی و پیشرفت و توسعه کشور در کنار یکدیگر قابل جمعاند.بنابر این، به صرف غیر اصلاحی بودن شخص بکار گرفته شده نمی توان نتیجه گرفت که مخالفان دولت جولان پیدا کرده اند.
و اساسا این بخش از تغییرات بسیار کم بوده است و امیدواریم در همین مقدار کم باقی بماند.

باید نگران لمپن هایی باشیم که زیر علم هر جریانی سینه می زنند!

رئیس سازمان دانش آموزی استان خوزستان در عین حال خاطر نشان کرد: در پایان همه ما باید نگران دو چیز باشیم.یکی عملکرد ضعیف برخی مدیران آموزش و پرورش که توانایی رهبری آموزشی منطقه خود را ندارند و کارنامه شان پر از نمره تک است، فرقی نمی کند این طرفی باشند یا آن طرفی و تعویض آنها اولویت همه باید باشد. دوم اینکه باید نگران جریان لمپن و منفعت گرایی باشیم که فقط و فقط برای کسب منافع شخصی خود، حاضر است زیر علم هر جریان اجتماعی سینه بزند و هر لحظه به شکلی در آید ،گاه انقلابی و اصلاحی و گاه لباس اصولیون به تن می کنند، ولی اساسا به اسلام ، انقلاب و ارزشهای آن پایبند نیستند فراوانی این افراد بخصوص در کنار برخی دولتها در گذشته است که پرونده های فساد را رقم زده و امروز باعث شرمندگی همه طیفهای معتقد به نظام جمهوری اسلامی شده است. 

وی همچنین گفت: مدیرکل محترم آموزش و پرورش نیز به خوبی می دانند که به فرموده مولای متقیان علی ( ع) ، فرصت ها هم چون ابر بهارند می آیند و خیلی زود می روند، پس باید قدر آنها را بدانیم و طوری عمل کنیم تا نام نیکی در حافظه جامعه و فرهنگیان از خود بجای بگذاریم و شرائط بهتری برای تحصیل بفرزندان این مرز بوم فراهم شود.

مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۳۳
comment
comment
نجفی
|
United States
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
1
1
comment درود بر جناب مسروری، فعال اجتماعی بی ادعا ، یکی از عوامل تهدیدبرای نظام همین نکته است که ایشان بیان کردند افرادی برای کسب منافع شخصی و گروهی زیر علم هر جریانی سینه میزنند. و در اغلب سازمان ها یا دست اندرکاراند و یا نفوذ دارند. مسئولین این تهدید را جدی بگیرند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
1
0
comment درودبرآقای مسرورکه جامع وظریف همه چیز رو گفتند
comment
دلسوز فرزندان خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
1
0
comment تنها سازمانی که در خوزستان متاسفانه بسیار سیاسی شده و آسیب زیادی به نظام تعلیم و تربیت میزند آموزش و پرورش است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
1
comment جای بسی تاسف است که ناظان و داوران در کشور ما تبدیل به بازیکن شدند.نماینده ای که وظیفه نظارتی دارد چگونه میتواند فردی را که در به در دنبال انتصابش بوده بازخواست کند. تفکیک قوا کیلویی چند؟؟؟؟؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
1
comment عملکرد شماها در خوزستان باعث شده تا از 18 نماینده خوزستان 15 نفر اصولگرا راهی مجلس شود.
comment
حامی دولت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
1
comment دکتر شریعتی استاندار جلوی انتصابات بی جا در آموزش و پرورش را بگیرد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment اراجیف همیشگی مثل شورای سیاستگذاری تان و انتخابات دهم مجلس
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment دست از دروغ گویی بردارید در روز آشکار
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
1
comment شماها در حال باج دادن هستید برای حفظ موقعیت تان و نه دفاع از دولت و برنامه هایش .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
2
1
comment ماه پشت ابر باقی نمی ماند دروغگویان جاه طلب
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
1
2
comment مفتضحانه دروغ های تان رو خواهد شد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
3
0
comment شوشان سایت اصلاح طلب و مشارکتی... خجالت بکش و این همه باندبازی نکنید
comment
منصوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment با برخی از مطالب آقای مسرور موافقم
comment
رامهرمز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment همه دوره ها دخالت نماینده ها بوده. الان توی میراث فرهنگی هم دران دخالت می کنن...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
1
comment رتبه 31 آموزش و پرورش خوزستان نتیجه دخالت و عدم استفاده از شایستگان علمی در مدیریت آموزش و پرورش

در مقاب طفلهای معصوم شرمنده باشید با این انتصاب های آموزش و پرورش
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment نماینده ای که کار نمایندگی اش که همانا قانونگذاری و نظارت است انجام نمیدهد و شبانه روز دنبال عزل و نصب هستند باید فساد سراسر مملکت را فرا گیرد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment نمایندگان لطف کنند آبارچی مدرسه ها را دستور دهند عزل کنند چون چای پررنگ درست میکنند...
comment
شهروند خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment برای این همه اوضاع ضعیف آموزش و پرورش خوزستان و دخالت های بیجا از خوزستان بخاطر بچه هایم مهاجرت میکنم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment الفاتحه- برای آموزش و پرورش که محلی شد برای مافیای بیسوادان برای انتصابات و عزل ها
comment
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment آخرین رتبه آموزش و پرورش خوزستان و مهاجرت نخبگان و باسوادان بخاطر دخالت های بیجا و عدم توجه به آنان
comment
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment آموزش و پرورش به نمایندگان اجازه میدهد در امورش دخالت کنند برای تضعیف و آسیب رساندن. اگر میخوان کمک کنند سرانه مدارس،هوشمند سازی و مدارس فرسوده را درست کنند.
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment آموزش و پرورش نیازمند همکاری است دخالت نمایندگان عمل نظارت آنها را خنثی می کند باید ه. قوه ایی مستقل باشد تا پاسخگوتر باشد
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment متاسفانه نمایندگانی که به مجلس رفتند وظایف خود را نمیدانند و در امور اجرایی دخالت میکنند نه نظارت
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment آموزش و پرورش بیچاره گوشت نذری سیاست بازان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment ای برادر نماینده کار شما نظارت است و نه دخالت.

میدونی رتبه آموزش و پرورش خوزستان در کشور چند است ؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment در شهر ما بیشتر کارشناسان اداره از ترس عزل استعفا دادند.
comment
محمد
|
-
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment این سخنان جناب مسرور همان سخنان معاون پژوهش و برنامه ریزی استان است اما در قالبی پوپولیستی و عوام پسند و دولبه، جناب مسرور عزیز هیچ سنخیتی با انتصاب فردی که صرفا به خاطر این موضوع که نماینده از شاگردان ایشان بوده و بدین سبب ریاست یکی از شهرهای جنگ زده جنوب را بدست آورده نمی باشد، دوصد گفته چون نیم کردار نیست برادرم
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
comment
0
0
comment با سلام چند روز پیش مادر بارداری در زایشگاه بهبهان بدلیل قصور پزشکی دچار افت فشار شد و متاسفانه مادر و کودک هر دو فوت کردند
ولی رسانه ای نشده لطفا شما پیگیری کنید
comment
حق گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
comment
0
0
comment از سایت خوب و مردمی شوشان بعید است که بصورت گزینشی مطالب را درج نمایند .لذا مطالب درج شده در مورد انتصابات در آموزش و پرورش از زبان گوینده آن اساساً بی ربط و بی اساس است و مدیر کل آموزش و پرورش خود از توانمندی بسیار زیادی در اجرای امورات دارند و اشراف کامل بر انتصابات در آموزش و پرورش به دور از سفارشات مسولین و نمایندگان را به انجام می رسانند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
comment
0
0
comment شدیداً مخالف نظرات آقای مسرور هستم. اگر برای یک اشتباه هزار دلیل بیاورید مرتکب هزار و یک اشتباه شدید.
عزل بعضی مدیران اصلاح طلب و قوی و انتصاب مدیران نالایق تر را نمی توانید توجیه کنید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
comment
0
0
comment فشار نمایندگان بود...در روز روشن دروغ نگویید لطفا...
یادمان باشد مسلمانیم
comment
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
comment
0
0
comment برخی از اظهار نظرها بشکلی است که آدم را مطمئن می کند که اصلا متن خوانده نمی شود و فقط بر اساس تیترها داوری می شود. این خوب نیست که این قدر کم حوصله باشیم. منتقدان متن را کامل بخوانند.
دخالت و تاثیر نمایندگان و فشار بر وزرا جدی است.
والبته نتایج آن مخرب بر سازمانها
comment
فرهنگی شوشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
comment
0
0
comment وضعیت اسفناک آموزش در شوش در زمان مدیریت [...] مشهود اسن جناب مسرور جلسات شبانه سیاسی شما در شوش در راستای کدام اهداف سیاسی است .
در شوش بدنبال چه چیزی هستید .
جلسات انتخابات انجمن غیر اسلامی شما چرا شبانه فقط عده ای خاص در آن هستند
بس کن از بس [...] می گی
اصلا مسرور و امثال او از [...]
خدا انشاالله [...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار