شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
دو ورزشکار دزفولی شرکت کننده در مسابقات پارالمپیک ریو عصر شنبه برای کسب مقام به مصاف حریفان می روند.
 

دو ورزشکار دزفولی شرکت کننده در مسابقات پارالمپیک ریو عصر شنبه برای کسب مقام به مصاف حریفان می روند.

غلامرضا رحیمی و علیرضا قلعه ناصری 2 ورزشکار دزفولی به همراه ماشااله طاهری مربی خود از 10 شهریور برای شرکت در مسابقات پارالمپیک 2016 در برزیل به سر می برند .

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان دزفول روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:غلامرضا رحیمی در رشته تیراندازی با کمان و علیرضا قلعه ناصری در رشته پرتاب دیسک در پارالمپیک ریو شرکت کرده اند.

عباس زارع راضی افزود:غلامرضا رحیمی ساعت 14 امروز شنبه در رشته تیراندازی با تیر و کمان و علیرضا قلعه ناصری نیز ساعت 16 روز در رشته پرتاب دیسک به مصاف رقیبان خود می روند.

به گفته مربی این ورزشکاران ، 2 ورزشکار دزفولی از آمادگی خوبی برای شرکت در مسابقات پارالمپیک برخوردار بوده و هر 2 شانس کسب مدال دارند.

پانزدهمین دوره بازی های پارالمیپک 2016 ریو از 17 شهریورماه با شرکت ورزشکاران 170 کشور جهان با شعار محرومیت، محدودیت نیست آغاز شده است.

بیش از چهار هزار و 500 ورزشکار معلول و کم توان جسمی و ذهنی در این دوره از بازی های پارالمپیک به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل حضور دارند. 

کاروان پارالمپیکی ایران با 111 ورزشکار در 13 رشته ورزشی دو و میدانی، وزنه برداری، والیبال نشسته بانوان و آقایان، تیراندازی با کمان، تیراندازی، جودو، فوتبال پنج نفره، بسکتبال با ویلچر، شنا، قایقرانی، دوچرخه سواری و فوتبال هفت نفره در این دوره از بازی ها حضور دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار