اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
معاون سازمان آب و برق خوزستان:
معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان از تشکیل شعبه ویژه آب در شهرستان اهواز برای رسیدگی به جرایم مربوطه خبر داد
معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان از تشکیل شعبه ویژه آب در شهرستان اهواز برای رسیدگی به جرایم مربوطه خبر داد.

مصطفی شبه اظهار کرد: با توجه به گستردگی و تنوع منابع آبی و فعالیت های مربوطه جهت تسهیل و تسریع در رسیدگی به جرایم مربوط به این حوزه، شعبه شانزدهم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهواز به عنوان شعبه ویژه آب تعیین شد.

وی تصریح کرد: این مهم با تلاش و پیگیری های امور آب منطقه مرکز و از سوی دادستان عمومی و انقلاب اهواز محقق شد و مطمئنا در راستای رسیدگی به امور مربوطه بسیار موفق عمل خواهد کرد.

معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: با تحقق این امر، رسیدگی به جرایم بخش آب با سهولت بهتری انجام می گیرد و راه برای توسعه بیشتر اقدامات بازتر می شود.

شبه، منظور از اقدامات انجام شده را چنین عنوان کرد: دستیابی به منافع سازمان آب و برق خوزستان در خدمت رسانی بهتر به مردم مهمترین هدف برای تشکیل و راه اندازی این شعبه است.

وی گفت: از مسئولان و مردم انتظار می رود در راستای حفاظت  از منابع آبی هر چه بیشتر ما را همراهی کنند.

برچسب ها: شعبه ویژه آب ، اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار