اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
مطرح شدن موضوع های حاشیه ای مانند کنسرت نباید مانع از رسیدگی به این موضوع شود بلکه باید با پیگیری ها و برخوردهای قاطع، اعتماد مردم را جلب کرد.
 امام‌جمعه اصفهان:مطرح شدن موضوع‌های حاشیه‌ای مانند کنسرت نباید مانع از رسیدگی به مسئله فیش‌های حقوقی شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی صبح امروز دوشنبه در خطبه های نماز عید سعید قربان درمصلای بزرگ اصفهان افزود: کسانی که مسلمانان را از رسیدن به مسجد الحرام باز می دارند به کفار تشبیه شده اند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با برشمردن بی کفایتی های آل سعود گفت: این رژیم تحمیل شده بر مردم عربستان، در سال 66 در کنار خانه خدا حجاج را به خاک و خون کشید و سال گذشته نیز بی تدبیری خود در مرگ هفت هزار حاجی در لباس احرام و سرزمین حرم امن الهی را نشان داد. 

وی با بیان این نکته که آل سعود پدرخوانده داعش، طالبان و تکفیری هاست، اضافه کرد: آل سعود کشتارهای وحشیانه ای در بحرین داشته و بیش از 10 هزار نفر را حتی در ماه های حرام الهی به خاک و خون کشیده است، این رژیم جاسوس هایی به کشور ما گسیل کرد که در دام سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار شدند. 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که از آل سعود به عنوان شجره ملعونه یاد کردند، این بیانات را سرآغازی برای معرفی چهره واقعی آل سعود دانست . 

آیت الله مهدوی، با انتقاد از حمایت آل سعود از منافقان تصریح کرد: علنی کردن ارتباط با اسرائیل ذلتی است که از آن بدتر وجود ندارد. 
وی، دلیل رفتارهای مداخله گرایانه عربستان را بیداری اسلامی در ملت های منطقه دانست و گفت: بیداری اسلامی شامل نفوذ در دل ها و دعوت به اسلام است که راهپیمایی بزرگ اربعین و برنامه های مشابه آن این نفوذ را نشان می دهد. 

امام جمعه موقت اصفهان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن انتخابات آینده گفت: در این فرصت زمانی باید از سخنان و رفتارهایی که در جامعه نا آرامی ایجاد می کند، پرهیز کرد. 

وی با اشاره به شایعه هایی که هفته گذشته درباره استعفای استاندار اصفهان مطرح شد، افزود: تغییر مسئولان در فرصت کوتاه باقی مانده تا زمان انتخابات، آرامش جامعه را به هم می زند. 

آیت الله مهدوی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به بحث اقتصاد مقاومتی و تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشور، گفت: به جای حاشیه سازی ها باید به این مباحث پرداخته شود. 

وی با اشاره به موضوع حقوق های نجومی نیز گفت: دریافت حقوق های نجومی و غیرعادلانه، خیانت به امت اسلامی است و این موضوع نباید با گذشت زمان فراموش شود. 

امام جمعه موقت اصفهان اظهار کرد: مطرح شدن موضوع های حاشیه ای مانند کنسرت نباید مانع از رسیدگی به این موضوع شود بلکه باید با پیگیری ها و برخوردهای قاطع، اعتماد مردم را جلب کرد. 

وی با اشاره به سخن امام راحل (ره) درباره سینما که فرمودند ' ما با سینما مخالف نیستیم بلکه با کار حرام مخالف هستیم'، تصریح کرد: مشکل ما کنسرت نیست بلکه مردم در همه شهرها و استان ها می خواهند که کارهای حرام انجام نشود. 

آیت الله مهدوی با بیان اینکه هدف دشمن، از بین بردن اعتقادات ما و ایجاد شبهه در اصول و مبانی دین بویژه از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی است، گفت: لازم است مسئولان فرهنگی به ویژه حوزه های علمیه، دانشگاه ها، ستاد احیای امر به معروف، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر و سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری با یکدیگر در جهت تقویت بنیه دین و اعتقادات مردم تلاش بیشتری کنند. 

برچسب ها: امام جمعه ، اصفهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار