شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
اکنون اگر در دهدز تصادفی رخ دهد، باید منتظر نیروهای امدادی از اهواز و رامهرمز ماند تا مجروحان را منتقل كنيم و این وضعیت چیزی بالاتر از ظلم است.
نماینده ایذه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم برطرف شدن مشکلات جاده‌ای گفت:تلفات جاده‌ ایذه بیشتر از تعداد کشته شده‌های جنگ روسیه و گرجستان و جنگ عراق و کویت است.

هدایت‌الله خادمی در جلسه کمیسیون ایمنی راه که امروز، 24 شهریورماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با انتقاد از وضعیت جاده‌ای استان اظهار کرد: اگر جاده‌های استانداردي داشته باشیم، هیچ تلفاتی در سوانح جاده‌ای نخواهیم داشت.

وی افزود: جاده اهواز – اندیمشک و جاده اهواز – ماهشهر در پنج ماه اول سال، تلفات جانی نداشتند زیرا اقدامات خوبی در این جاده‌ها انجام شده است اما در جاده ایذه 200 مورد تصادف رخ داده و تلفات جانی بسیاری نیز به دنبال داشت.

نماینده ایذه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت جاده ایذه عنوان کرد: جاده ایذه یک جاده ملی است و باید وضعیت آن بهبود پیدا کند. به وزیر راه و شهرسازی گفتم که این جاده یا بايد چهار بانده شود و یا تردد وسایل سنگین در آن متوقف شود.

خادمی ادامه داد: مردم امید دارند که در این دوره وضعیت شهرستان تغییر پیدا کند. اکنون اگر در دهدز تصادفی رخ دهد، باید منتظر نیروهای امدادی از اهواز و رامهرمز ماند تا مجروحان را منتقل كنيم و این وضعیت چیزی بالاتر از ظلم است.

وی عنوان کرد: مردم دیگر تحمل ندارند که هر روز در جاده‌ها کشته دهند. کامیون‌ها که از جاده ایذه تردد می‌کنند، حتی یک ریال نیز هزینه نمی‌کنند. تلفات جانی جاده ایذه بیشتر از جنگ عراق و کویت و جنگ روسیه و گرجستان است.

برچسب ها: مرگ ، جاده ، ایذه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار