اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
شوشان: معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: همه فرمانداران، شهرداران، بخشداران، دهیاران و راهنمایی و رانندگی و دیگر ارگان ها برای آغاز سال جدید تحصیلی با شرایط مناسب و شور و شعف مشارکت کنند.

فرج ا...خبیر که در همایش پروژه مهر با حضور مسئولان استانی در تالار شهید هاشمی استانداری سخن می گفت، ضمن اشاره به تقارن مبارک عید غدیر خم با بازگشایی مدارس افزود: هدف از تشکیل همایش امروز با حضور فرمانداران، اعضای شورای آموزش و پرورش سراسر استان، شهرداران ، بخشداران و دهیاران تاکید مجدد بر اهمیت آموزش و پرورش و توجه ویژه از طرف همه مسئولان است.

وی در ادامه گفت:.استانداری طی بخشنامه ای نکات ضروری و لازم را ابلاغ کرده است تا مسئولان ارگان های مختلف به مدیران آموزش و پرورش مناطق در آماده سازی مدارس با شرایط مناسب کمک کنند و انتظار می رود سال تحصیلی جدید با نشاط ، شادمانی و انرژی مضاعف آغاز شود.

خبیر خواستار افزایش مشارکت والدین دانش آموزان و خیرین در عرصه آموزش و پرورش شد و اظهار کرد: مسئولان اقدامات خود را آغاز کرده اند و تحرک مثبت و سازنده در راستای فراهم آوردن شرایط مطلوب برای شروع سال تحصیلی جدید در چهارمین مهرماه دولت تدبیر و امید انجام شده است.

وی بر اهمیت مساله سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان و معلمان تاکید کرد و اظهار کرد: سرویس ایاب و ذهاب مدارس و ساماندهی سرویس ها توجه ویژه ای نیاز دارد و از همان آغاز مدارس این مهم حل شود.

وی در مورد فعالیتها و اقداماتی که باید مورد توجه قرار بگیرد توضیح داد: مدیران ضمن تجهیز و تعمیر مدارس و رفع کاستی ها توجه ویژه ای به بهسازی سرویس های بهداشتی مدارس داشته باشند زیرا ناقل بیماری ها و آلودگی هاست و مخل آسایش دانش آموزان است.کتابخانه های مدارس و اتاق بهداشت نیز مورد توجه قرار گیرد.نمازخانه های مدارس را تجهیز کنید.

وی از شهرداران و مسئولان آبفا خواست تا آبگرفتگی ها و آلودگی های اطراف مدارس  و مکان هایی که دانش آموزان تردد دارند را مرتفع کنند.

گفتنی است امسال جشن نمادین غنچه ها و شکوفه ها، چهارشنبه، سی و یکم شهریورماه در شهرستان شادگان و با حضور مدیرکل دفتر پیش دبستانی وزارت آموزش و  پرورش و دیگر مسئولان استانی برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار