اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
مردم در یک سال باقی مانده به عملکرد اعضای شورای شهر رای خواهند داد و امیدواریم همه با همدلی تلاش کنند که خدمتی به مردم ارایه شود.
جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهر اهواز امروز به ریاست فرماندار برگزار و هوشنگ شیرمردی به عنوان رییس جدید شورای شهر  انتخاب شد.
 
به گزارش ایسنا ، اسماعیل ارزانی، فرماندار اهواز، در جلسه انتخاب هیات رییسه جدید شورای شهر اهواز که امروز (27 شهریورماه) در صحن شورای شهر برگزار شد، با تاکید بر لزوم همدلی اعضای شورای شهر در یک سال باقی مانده اظهار کرد: سال آخر شورای شهر آغاز شده است و آزمونی در پیش روی شورای شهر خواهد بود.
 
وی افزود: ای کاش در این جلسه مهربان‌تر می‌شدیم و این جلسه موجب افزایش حساسیت‌ها نمی‌شد.
 
‌ارزانی تصریح کرد:‌ مردم در یک سال باقی مانده به  عملکرد اعضای شورای شهر رای خواهند داد و امیدواریم همه با همدلی تلاش کنند که خدمتی به مردم ارایه شود.
 
فرماندار اهواز با بیان این‌که باید در جهت خدمت به مردم تلاش کرد، گفت:‌ تنها خدمت به مردم باقی می‌ماند؛ اگر زد و بندی شود و یا خدمتی ارایه شود، مردم نخستین کسانی هستند که از آن اطلاع پیدا می‌کنند.
 
ارزانی با اشاره به مسایل پیش از انتخاب هیات رییسه شورا تصریح کرد:‌ از اصحاب رسانه که تلاش کردند که مسایل هیات رییسه حل شود و در شورای شهر همدلی ایجاد شود، تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
 همچنین هوشنگ شیرمردی، رییس جدید شورای شهر اهواز، در این جلسه اظهار کرد:‌ در این مدت شاهد رقابت نفس‌گیر و سالمی بودیم؛ از همه اعضای شورای شهر چه کسانی که به من رای دادند و چه کسانی که رای نداده‌اند، تشکر می‌کنم.
 
وی افزود: از این لحظه رییس تمام 21 عضو شورای شهر هستم و نیاز به تجارب همه اعضا دارم و دست همکاری را به سوی آنها دراز می‌کنم. شورای شهر شورای 21 نفره است و باید از تجارب تمام اعضا استفاده کرد.
 
رییس شورای شهر اهواز با اشاره به اتفاقات پیش از انتخابات هیات رییسه شورای شهر گفت:‌ مسایلی مطرح شده که این مسایل طبیعی است. نسبت‌هایی داده شده است؛ هر آن‌چه که مربوط به من و خانواده من است را بخشیده‌ام اما آنچه که مربوط به حق و حقوق مردم است بر اساس قانون پیگیری و دنبال خواهم کرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم سواری، که در این جلسه کاندیدای ریاست شورا بود، نیز اظهار کرد:‌ خرسندیم که این جلسه با آرامش برگزار و ختم به خیر شد و به تمام کسانی که انتخاب شدند، تبریک می‌گویم.
 
وی افزود:‌ تعاملات و رقابت‌های ساده‌ای پیش از انتخابات هیات رییسه وجود داشت و امیدوارم از این جلسه که خارج شدیم تمام کدورت‌ها و تنش‌ها به پایان برسد.
 
عضو شورای شهر اهواز ادامه داد:‌ من نیز تمام کسانی که در جلسات پشت سر من حرف‌هایی زده‌اند را می‌بخشم.
 
زیبا صالح‌پور، دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز در این جلسه اظهار گرد: ‌من و آقای علاسوند از سال اول و سوم شورای شهر رقیب یکدیگر بودیم اما این رقابت هیچ‌وقت در رفتار و تعامل تاثیرگذار نبود و این رفتار آقای علاسوند جای تقدیر دارد.
 
اسکندر زنگنه، دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز در ادامه گفت: انتخابات هیات رییسه جدید شورای شهر را بر اساس قواعد دموکراسی برگزار کرده‌ایم؛ شورای چهارم ثابت کرده است که در آن به صورت عملیاتی، رقابت و تضارب آرا وجود دارد و امیدوارم در سال پایانی شورای شهر نیز روند دموکراسی ادامه داشته باشد.
 
وی با بیان این‌که در هر سیستمی نیاز به تغییر وجود دارد، ادامه داد:‌ از گذشت دوستان در این انتخابات هیات رییسه نیز تشکر می‌کنم که به کاندیداهای گروه مقابل خود رای دادند.
 

برچسب ها: شورای شهر اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار