شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
مدیرکل گمرک خرمشهر:شایعات منتشر شده در فضای مجازی علیه حیثیت گمرک پیگیری قضایی می شود
مدیرکل گمرک خرمشهر با انتقاد از انتشار مطالب کذب در برخی رسانه های مجازی در خصوص شیوه تعامل و مشارکت این نهاد برای مبارزه با قاچاق کالا، گفت:این مطالب، کذب بوده و از طریق مراجع قضایی قابل پیگیری است.

به گزارش ایرنا ، طی روز گذشته سخنانی منتسب به عارف باوی مدیرکل گمرک خرمشهر در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه وی در نشستی در خصوص موضوع قاچاق کالا گفته که نیروهای امنیتی قصد دارند با کارکنان گمرک در خصوص موضوع قاچاق برخورد کنند، ولی وی مانع این کار شده است.

عارف باوی مدیرکل گمرک خرمشهر گمرک را مجری قانون و سیاست های کلان دولت به ویژه گمرک جمهوری اسلامی خواند و گفت:در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی ، گمرک خرمشهر طبق قانون خود را موظف به مبارزه با قاچاق دانسته و در این مسیر نیز مانعی نمی شناسد.

وی با تاکید بر اینکه اگر مدرک یا سندی در این خصوص وجود دارد باید از سوی مدعیان منتشر شود، گفت:گمرک خرمشهر افتخار می کند که در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، با همکاری سازمان های نظارتی و اطلاعاتی، در موضوع مبارزه با قاچاق کالا پیشتاز است.

باوی در ادامه سخنانش برخی مطالب مطرح شده در فضای مجازی را در راستای تخریب، ترور شخصیت و هتک حیثیت سازمانی گمرک خواند و افزود:گمرک خرمشهر از تعامل و همکاری دستگاه های مبارزه با قاچاق کالا بهره مند بوده و در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی حرکت می کند.

باوی افزود: گمرک خرمشهر طی سال های اخیر توانسته دست قاچاقچیان و افراد سود جو را با همکاری سازمان های نظارتی و اطلاعاتی و قضایی، از اقتصاد منطقه کوتاه کند و این سودجویان، سعی دارند با شانتاژ خبری آرامش منطقه را برهم زده و با سخنان خلاف واقع، دستاوردهای اقتصادی دولت تدبیر و امید را ضایع کنند.
مدیرکل گمرک خرمشهر با بیان اینکه اداره های گمرک تابع سیاست های کلی دولت و قوانین گمرک جمهوری اسلامی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، افزود:امید است رسانه ها نیز در این مسیر به مجریان قانون کمک کنند.
باوی در پایان سخنانش با بیان اینکه تلاش برخی سودجویان با هوشیاری و همکاری نیروهای امنیتی عقیم مانده است، رسانه ها را به اخلاق مداری و دوری از فضاسازی رسانه ای دعوت کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار