شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
نشست خبری استاندار خوزستان با اصحاب رسانه در حال برگزاری است.

* به گزارش شوشان ، در ابتدای این نشست ، هاشمی مدیرکل حوزه استانداری خوزستان گفت:  به دنبال بررگ نمایی عملکرد نیستیم. وی گفت: رسانه ها چالشی و مطالبه گر باشند و به مدیریت استان در جهت شناسایی مشکلات کمک کنند.


* شریعتی استاندار خوزستان گفت: سعی می کنم در مسایل شهری اهواز دخالت نکنم و از نهاد شورا کارها انجام شود .

بخشی از سخنان استاندار خوزستان

* ارزش افزوده یا عوارض آلایندگی باید در عمران و آبادانی خودش را نشان دهد نه اینکه صرفا خرج بودجه جاری دستگاه شود و حداقل با 40 درصد از این عوارض باید کار عمرانی شود                         

* جاده بهبهان به رامهرمز الان در مناقصه است. وزیر راه دستور دادند 20 کیلومتر پس از پل خیرآباد به کهگیلویه مناقصه شود. 
     
* در محور ایذه به هفتکل از محور پل هلایجان انجام شده است. از بارنگرد به باغملک پیمانکار داشته اما فعال نبوده و به تهران دعوت شده که یا فعال کند با خلع ید شود که خوشبختانه پروژه را فعال کرده است.
                   
* جاده اهواز به مسجدسلیمان از میانبر 40 کیلومتر فاصله را کم می کند و اعتباراتش 900 میلیون برای امسال در فاز صفر و مطالعه است و دیشب قول دادند راهی پیدا کنند برای تمهیداتی جهت صدور مجوز برگزاری مناقصه و پیمانکار کار کند و از طریق اسناد خزانه پایان سال هزینه هایش پرداخت شود. وزیر نفت هم دستور داده اند که 20 درصد هزینه ها به نسبت پیشرفت پروژه پرداخت شود.

* شریعتی در خصوص حوادث جاده ای گفت: باید آمار واقعی باشد و همه مسائل شفاف گفته شود. اقدامات اساسی برای بازسازی و ترمیم  انجام داده ایم و پیگیری های فراوانی انجام شده و معاون وزیر راه دیشب در نشستی که داشتیم قول هرگونه همکاری و تامین اعتبارات را داده اند.

* این که من فقط برای برگزاری انتخابات آمده ام صحیح نیست. چندی قبل بعضی از دوستان پیش من اعتراف کردند که ما قبلا همچین فکری داشتیم در مورد شما ولی اینک متوجه شده ایم که اشتباه کردیم و شما اولویتتان کارهای اجرایی است. هرچند اولویت های سیاسی هم مهم است و برگزاری انتخابات نیز از وظایف استانداری است.
 
*  یکی از دغدغه های اصلی مسئولین دولت در مورد خوزستان رفع مشکل دغدغه آب و فاضلاب استان است. سیستم فاضلاب مناسب برای 13 شهر اصلی و 3 شهر فرعی استان کشیده شده است.

* دولت مخالف طرح مسکن مهر است ولی به علت اینکه عده ای از مردم چشم امید به آن دارند دولت در این امر همکاری لازم را می کند.

* مخالف شکایت از خبرنگاران هستم. حتی شکایت شخصی! در این مورد من به حمایت از خبرنگاری از یک مدیر خواستم که شکایت شخصی خود را از خبرنگار مذکور پس بگیرد.

* مدیرانی که در سطح استان انتخاب می شوند باید سیاست های دولت را قبول داشته باشند. نمی شود با مدیری که دولت را قبول ندارد کار کرد. 
 
 

این مطلب تکمیل می شود...





نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار