اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر اهواز تاکید کرد:
نظارت بر عملکرد شهرداری جدی تر می شود و عملکرد نمایندگان مردم در شورا هر ماه و منظم از طریق نشست با رسانه ها به مردم گزارش می شود.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر اهواز در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری شوشان گفت: با انتخاب هیات رییسه جدید نظارت بر عملکرد شهرداری و نحوه پاسخگویی به شهروندان قطعا تغییر خواهد کرد.

آذر زمانپور با بیان اینکه شفاف سازی و جلوگیری از تخلفات از مهمترین برنامه های شورای شهر و هیات رییسه جدید خواهد بود، افزود: جلوگیری از تخلفات، کاهش هزینه ها، هدر رفت اموال عمومی، شفاف سازی مدیریت شهری و نحوه خدمات رسانی به شهروندان در راستای اعتماد مردم به نمایندگان شورای شهر جدی تر خواهد شد.

وی بیان کرد: نظارت جدی از سوی نمایندگان مردم در شورا و پاسخگویی مسوولین مدیرت شهری در نهایت منجر به ارتقاء سطح کیفی خدمات خواهد شد. این در حالی است که دسترسی مردم به مسوولین نیز باید آسان تر انجام پذیرد.

زمانپور ضمن اشاره به اینکه پاسخگویی به شهروندان وظیفه و رسالت کلیه مسوولین است، گفت: در راستای پاسخگویی و در جریان قرار دادن عموم مردم در سایر مسایل مربوط به شورا و شهرداری نشست های ماهیانه با اصحاب رسانه برگزار می شود تا آخرین گزارش ها از عملکرد نمایندگان مردم در شورا و مصوبات کمیسیون ها به سمع شهروندان رسانده شود.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی مناطق شهری باید در اولیت خدمات دهی قرار گیرند، گفت: توزیع عادلانه خدمات در حوزه های مختلف فضای سبز، اماکن تفریحی و ورزشی، نظافت و پاکیزگی، بهسازی املاک و ظاهر منطقه و حوزه حمل و نقل باید بصورت منظم و مستمر رعایت شود.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین اهداف مد نظر توجه به مسایل فرهنگی است که بارها در جلسات و گفتگوهای مختلف به معاونت فرهنگی شهرداری توصیه شده است اما تغییر و بازنگری محسوسی در این زمینه ایجاد نشده است. بعنوان مثال جشن هایی که در سطح شهر و در امکان عمومی برگزار می شود، آنگونه که باید به آموزش شهروندی و ارتقاء سطح فرهنگی کمک نمی کند و پس از اتمام مراسم به فراموشی سپرده می شود. البته بلحاظ ایجاد روحیه شادی و نشاط خوب و موثر است اما هدف اصلی که ارتقا سطح فرهنگی شهروندان است مورد توجه قرار نمی گیرد.

نماینده مردم در شورای اسلامی کلانشهر اهواز با بیان اینکه یکی از نیازهای اصلی مردم در شهر رعایت حقوق شهروندی است، گفت: در مراسم ها و جشن هایی که برگزار می شود مسایلی نظیر فرهنگ آپارتمان نشینی، رانندگی، مسوولیت پذیری در زندگی شهری، وظایف شهروندان در قبال محیط زندگی و هم نوعان خود و ... باید در قالب سخنرانی، پخش کلیپ و مسابقه آموزش داده شود.

زمانپور در پایان خاطرنشان ساخت: مدارس، مساجد و دارالقرآن ها فعالیت های خوب و موثری در زمینه های فرهنگی و مذهبی انجام می دهند که می توان با حمایت از آنها و کمک گرفتن در مناسبت های مختلف تاثیر خوبی در جامعه گذاشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار