شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
امروزه نیاز جهان به ترویج اندیشه و مسلک حضرت امام علی (ع) و فراگیرنمودن این اندیشه‌ها و رسیدن به راهکارهایی برگرفته از اندیشه‌های مولای متقیان برای ساختن جهانی آکنده از عدالت و مهرورزی بیش از گذشته احساس می‌شود و باید به عنوان یک ضرورت مورد توجه مسئولین جوامع اسلامی قرار گیرد
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی عید سعید غدیر خم، فرخنده سال روز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و عید پیمان مستحکم نبوت و امامت را به تمام مسلمین جهان به ویژه جامعه دانشگاهی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

 الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینًا 

  (سوره مائده آیه 3)

غدیر، روز تداوم رسالت حضرت محمد(ص) در ولایت امام علی (ع) است. غدیر روز فراموش نشدنی و تحولی شگرف در تاریخ اسلام و بشریت است.
غدیر عید پیمان، میثاق و عهد است. عید عدالت، رهبری و کمال است.
غدیر تنها نام یک سرزمین نیست. یک تفکر است، نشانه و رمزى است که از تداوم خط نبوت حکایت می کند و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است و یادآور این حقیقت است که پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان، تهذیب نفس و رسیدن به کمال، بدون ولایت امکان پذیر نیست.
عید بزرگ غدیر بهانه ای است برای تجدید میثاق با ولایت و برماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نمائیم و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان ببندیم که با عزمی راسخ‌تر از پیش در راه تحقق آرمان‌های والای این نظام مقدس گام برداریم.

امروزه نیاز جهان به ترویج اندیشه و مسلک حضرت امام علی (ع) و فراگیرنمودن این اندیشه‌ها و رسیدن به راهکارهایی برگرفته از اندیشه‌های مولای متقیان برای ساختن جهانی آکنده از عدالت و مهرورزی بیش از گذشته احساس می‌شود و باید به عنوان یک ضرورت مورد توجه مسئولین جوامع اسلامی قرار گیرد. در این میان جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرچشمه ولایت مداری در جهان از نقش و جایگاه ویژه ای برخوردار است که این امر وظیفه همه مردم و مسئولین ایران اسلامی را بیش از پیش سنگین‌تر می‌نماید.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، فرخنده سال روز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و عید پیمان مستحکم نبوت و امامت را به تمام مسلمین جهان به ویژه جامعه دانشگاهی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدا، با بهره گیری از آرمان‌های حضرت امام(ره) در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

برچسب ها: غدیرخم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار