شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت :
 سروان  پاسدار سید ابراهیم احمدی فرد  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس و به اهمیت این روزها و نقش آن در بین جوانان نسل سوم  تاکید واینکه  باید مورد توجه همه مسئولین قرا بگیرد ، پرداخت.

وی گفت : در برنامه های هفته دفاع مقدس، پاسداران و بسیجیان حضور خواهند داشت که هرکدام بر اساس ماموریت محوله اقدام خواهند کرد وهدف از اجرای این برنامه ها نشان دادن قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قدرت های زوال جهان است ، که همیشه حضور بسیج مردمی در عرصه های مختلف باعث برچیده شدن توطئه های دشمنان نظام شده است .

وی افزود: در هفته دفاع مقدس بیش از 43 برنامه توسط ناحیه و رده های زیر مجموعه اجرا خواهد شد ، که این برنامه ها در عرصه های مختلف فرهنگی ، آموزشی ،بصیرتی ،سازندگی و اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان اجرا میگردد و از مهمترین این برنامه ها رژه 31 شهریور که در روز چهار شنبه ساعت 8:30 صبح در ناحیه مقاومت بسیج رامشیر اجرا خواهدشد. همچنین نواختن زنگ مقاومت در تاریخ 7/1 ساعت 7:30 دقیقه صبح  در مدارس شهرستان رامشیر برگزار میشود. در این روز غبار روبی مزار شهدای  شهرستان رامشیر صورت می پذیرد.  در تاریخ7/2 برپایی همایش پیاده رویی خانوادگی از مسجد حضرت امیرالمونین (ع) تا پارک ساحلی شهرستان انجام می گیرد. در تاریخ 7/4  ساعت 8:30 دقیقه برپایی چندین نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شهرستان و همچنین افتتاح چندین  پروژهای سازندگی و اقتصاد مقاومتی که شامل افتتاح ساختمان حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی، افتتاح چندین منزل مدد جوی کمیته امداد و افتتاح مکان جدید پایگاه شهید ستاری در منطقه پدافند جنوب غرب  و در آخر دیدار با خانواده های معظم شهدا در طول هفته دفاع مقدس صورت می پذیرد.     

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، رامشیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار