شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
معاون دبیرکل سازمان ملل گفت: ایران نمونه موفقی از داشتن رویکرد متوازن در همکاری های انتظامی با کشورهای همسایه و انجام اقدامات مؤثر در زمینه های پیشگیری، درمان و بازپروری معتادین و بازگشت بهبودیافتگان به جامعه است.

به گزارش صدا و سیما؛ فدوتوف معاون دبیر کل سازمان ملل متحد و مدیر اجرایی UNODC در ملاقات با دکتر رحمانی فضلی گفت: ایران نمونه موفقی از داشتن رویکرد متوازن در همکاری های انتظامی با کشورهای همسایه و انجام اقدامات مؤثر در زمینه های پیشگیری، درمان و بازپروری معتادین و بازگشت بهبود یافتگان به جامعه است.

در این دیدار مشارکت جمهوری اسلامی ایران و سازمان ملل برای برگزاری نشست مقامات ارشد کشورهای مسیر بالکان در تهران در آینده نزدیک، با هدف شناسایی سران اشرار و قاچاقچیان بین المللی و جریانهای غیرقانونی مالی و مبارزه با پولشوئی مورد توجه قرار گرفت.

رحمانی فضلی در این دیدار از افزایش 16 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر و افزایش 20 درصدی خدمات درمانی به معتادان در شش ماهه گذشته، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وزیر کشور همچنین به توافق ایران و افغانستان ، برای اجرای طرح معیشت جایگزین در یکی از ولایات مرزی افغانستان با ایران اشاره کرد و معاون دبیر کل و مدیر اجرای UNODC برای حمایت از این طرح مهم امادگی همه جانبه سازمان ملل را اعلام کرد.

برچسب ها: وزیر کشور ، نیویورک
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار