اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
علی احمدزاده به مخاطبانش توضیح داد که هیچ یک از بازیگران و عوامل فیلم «مهمونی کامی» برای حضور در این فیلم دستمزدی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی احمدزاده از روز چهارشنبه اول مهر ماه در اعتراض به صادر نشدن مجوز فیلم خود «مهمونی کامی» نسخه‌ای از آن را برای دانلود رایگان در اختیار مخاطبان قرار داده است. او در پاسخ به افرادی که اصرار به پرداخت هزینه تماشای فیلم داشته‌اند، نوشت: «کسانی که دوست دارند هزینه‌ای پرداخت کنند می‌توانند این رقم را به حساب بنیاد کودک واریز کنند.»

این کارگردان در ادامه تاکید کرد که هیچ یک از عوامل و بازیگران فیلم برای حضور در «مهمونی کامی» دستمزدی دریافت نکرده‌اند و این کار خیر از طرف تمامی آنها انجام می‌شود.

او در صفحه توییتر خود نوشت: «از ديشب نزديك به پنج هزار نفر فيلمو ديدن، عده ي زيادي درخواست كردن شماره حسابي در اختيارشون بذارم كه هزينه ي تماشای فيلم رو بدن، بعضي از سايت‌ها ... هم نوشتند احمدزاده بچه پولداره و احتياجي به پول نداره. اين كه من احتياج به پول دارم يا نه مسئله ي خودمه و هيچ وقت درباره ش توضيحي نمي دم. برای اونايي كه دوست دارن هزينه اي بابت تماشای فيلم بپردازن شماره حساب بنياد كودك رو مي ذارم، این موسسه ی خیریه هزینه های تحصیل و زندگی هزاران کودک نیازمند رو در سرتاسر کشور تامین میکنه و چه چیزی بهتر از کمک به رشد آگاهی جامعه.

نکته ی آخر هم این که هیچ کدوم از عوامل و بازیگران فیلم مهمونی کامی برای این فیلم دستمزدی نگرفته ن پس اين كار خير از طرف همه ي بچه هاي مهموني كامي انجام مي شه و البته كه شما هم با شركت در اين کار شريك ما خواهيد شد.

شماره حساب 6037-9918-9950-0155 بانک ملی به نام موسسه خیریه رفاه کودک است.»

برچسب ها: اکران ، سینما ، دانلود
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار