اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
کارگردان آبادانی سینمای کشور:
مردم آبادان انصافا غریبانه در این نقطه از کشور با سختی ها و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.


کارگردان آبادانی سینما و تلویزیون کشور گفت: مردم آبادان انصافا غریبانه در این نقطه از کشور با سختی ها و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

عبدالحسن برزیده  در آئین افتتاح رسمی سینما آزادی آبادان با یادآوری روزهای پرافتخاری را که در کنار بچه های این شهر و کسانی که از جاهای مختلف کشور برای حفظ آبادان آمده، داشت، اظهار کرد: در آن زمان که امکان سقوط شهر می رفت، دلاوریها و رشادتها اجازه سقوط آبادان را نداد، حیف است از روزهای سخت گذشته یادآوری نکنیم تا حلاوت این روزهای خوش را بیشتر بچشیم.

وی اضافه کرد: به یاد دارم در همین خیابانی که اکنون سینما آزادی در آن افتتاح شد، در زمان جنگ مغازه ای بود که یک تلویزیون بزرگ داشت و در زیر بمبارانها و زمانی که آر. پی. جی های عراقی ها به اینجا می رسید، صاحب مغازه تلویزیون را در کوچه می نهاد و رزمندگان فیلم تماشا می کردند.

کارگردان آبادانی سینما و تلویزیون کشور تصریح کرد: امروز با کمک همه عزیزان و دلاوری آن کسانی که شهید شدند و دیگر در میان ما نیستند و عده ای از آنها که هم هاکنون هستند و داریم فراموششان می کنیم، موقعیتی فراهم شده تا ما بتوانیم در شرایطی خوب به تماشای فیلم بنشینیم.

برزیده، همزمانی شکست حصر آبادان با افتتاح سینما آزادی شهر را اتفاقی جالب خواند و گفت: عده ای از نسل عقب تر استقامت می کنند، شهر را نجات می دهند، امنیت ایجاد می کنند تا روزی در سینمایی که نسل بعدی ساخته در آرامش بنشینیم و فیلم ببینند.

وی ادامه داد: به نوبه خود از طرف مردم آبادان که انصافا غریبانه در این نقطه از کشور با سختی ها و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، امیدوارم سایر مشکلات این شهر نیز به همین ترتیب حل شود.

این کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان در پایان، ابراز امیدواری کرد تا کارهایی از این دست ادامه یابد و سینماهای بیشتری در سراسر کشور افتتاح شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار