اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
دبیرکل انجمن اسلامی معلمان کشور در اهواز/ 12 هزار عضو رسمی در انجمن حضور دارند / دولت به خواسته های بحق معلمان توجه کند
امیدواریم در مدت زمانی که تا پایان دولت یازدهم باقی مانده وزارت آموزش پرورش بتواند به خواسته های بحق معلمان توجه کند.


دبیرکل انجمن اسلامی معلمان کشور گفت: دولت آن چیزی که انتظار واقع بینانه معلمان در حوزه آموزش و پرورش بوده را به هر دلیلی نتوانسته محقق کند و هنوز نگرانی نسبت به آن وجود دارد.

سید عبدالرزاق موسوی عصر دوشنبه در نشست خبری که با حضور خبرنگاران در دفتر مجمع نیروهای خط امام(ره) خوزستان در اهواز برگزار شد اظهار کرد: نخستین حوزه ای که انجمن اسلامی معلمان نسبت به آن حساس است حوزه آموزش و پرورش است و وزیر آموزش و پرورش در راس این تشکیلات قرار دارد؛ انجمن اسلامی معلمان از عملکرد وزیر آموزش و پرورش در مواردی راضی است و در مواردی نیز ایرادات جدی به آن وارد می کند.

وی افزود: امیدواریم در مدت زمانی که تا پایان دولت یازدهم باقی مانده وزارت آموزش پرورش بتواند به خواسته های بحق معلمان توجه کند.

دبیرکل انجمن اسلامی معلمان کشور تاکید کرد: انجمن اسلامی معلمان بیشترین عضو را به خود اختصاص داده است و هم اکنون 12 هزار عضو رسمی در انجمن حضور دارند که این امکان برای تشکل های دیگر وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: در سال تحصیلی جدید حدود 13 میلیون دانش آموز وارد مدرسه شدند که اگر آنها را با خانواده هایشان حساب کنیم جمعیتی نزدیک به 40 میلیون خواهد شد حال اگر 10میلیون نفر از آنها در انتخابات شرکت کند بسیار تاثیر گذار خواهند بود که خوشبختانه ارتباط انجمن معلمان با این جامعه فرهنگی بسیار خوب است.

موسوی، با اشاره به حمایت این انجمن از حجت الاسلام حسن روحانی در انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری توضیح داد: در انتخابات مختلف اگر نامزدی بتواند در جامعه فرهنگی پایگاهی برای خودش کسب کند به احتمال زیاد پیروز میدان خواهد شد و در ریاست جمهوری نیز به طریق اولی این مساله بیشتر خودش را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه انجمن اسلامی معلمان به عنوان یکی از احزاب اصلاح طلب در دو حوزه سیاسی و صنفی فعالیت می کند بیان کرد: انجمن در حوزه سیاسی دارای تشکیلاتی در همه استان های کشور است و در بیش از 400 شهرستان دفتر دارد که شورای آن از طریق مجمع شهرستانی انتخاب می شود.

دبیرکل انجمن اسلامی معلمان کشور در ادامه با بیان اینکه انجمن در حوزه صنفی فعالیت های گستره تری دارد توضیح داد: اهمیت انجمن در این است که در آموزش و پرورش هیچ تشکلی را نمی بینیم که به جز انجمن فعال باشد.

وی گفت: از جمله ویژگی های تاثیرگذار این انجمن این است که شکل گیری آن از دورانی که شهید رجایی از بنیانگذاران انجمن بود آغاز شد و ارتباط تنگانگی بین این انجمن و وزارت آموزش و پرورش بوده که در سال های بعد نیز انجمن به عنوان تشکلی مستقل فعالیتش را ادامه داد.

موسوی بیان کرد: هم اکنون در حوزه های مختلف آموزش و پرورش انجمن نظرات کارشناسانه ای را ارایه می کند و با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارتباط دارد به ویژه در حوزه حقوق فرهنگیان فعالیت جدی داشته و از لحاظ آماری نیز بیشترین حجم کارکنان دولت در حوزه آموزش و پرورش است.







نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار