شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
یکی از این متهمان به خاطر شباهت زیادی که به یکی از فوتبالیست‎های تیم فولاد خوزستان دارد در شهر اهواز اقدام به کلاهبرداری های زیادی کرده و بارها به این شیوه و شگرد از طرفداران و مردم شهر اهواز پول زیادی به جیب زده است
شوشان :  به نقل از رکنا، ساعت 9 شامگاه پنج شنبه 4 شهریور ماه امسال ماموران گشت کلانتری 13 آبادان در حال گشت زنی در منطقه ایستگاه 7 قدس بودند به رفتارهای 2 جوان پراید سوار مشکوک شدند.

ماموران که احتمال می دادند این 2 مرد از تبهکاران حرفه ای باشند در کمین آنها نشسته و درخواست نیروی کمکی کردند.

در این مرحله تیمی از ماموران یگان امداد شهر آبادان در محل حاضر و 2 جوان مرموز به صورت نامحسوس زیر نظر ماموران قرار گرفته شدند.

در حالی که ماموان رفتارهای 2 جوان را تحت نظر قرار داده بودند این 2 مرد مرموز به قصد سرقت از داخل خودروی سمند وارد عمل شدند و ابتدا قفل درهای این خودرو را تخریب کرده و زمانیکه سوار بر آن قصد سرقت وسایل داخل آن را داشتند ماموران دست به کار شده و آنها را در زمان سرقت دستگیر کردند.

ماموران در این مرحله پی بردند که 2 سارق که از کلاهبرداران حرفه‎ای هستند، با سرقت از خودروی پراید از شهر به آبادان آمده و قصد سرقت در این شهر را داشته‎اند.

در این مرحله ماموران پی بردند یکی از این متهمان به خاطر شباهت زیادی که به یکی از فوتبالیست‎های تیم فولاد خوزستان دارد در شهر اهواز اقدام به کلاهبرداری های زیادی کرده و بارها به این شیوه و شگرد از طرفداران و مردم شهر اهواز پول زیادی به جیب زده و تحت تعقیب ماموران پلیس آگاهی اهواز بوده است.

سرهنگ تقی‎زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان در راستای این خبر گفت: این 2 جوان 25 و 26 ساله که با نقش‎پردازی در چهره یک فوتبالیست مطرح تیم فولاد خوزستان کلاهبرداری های زیادی انجام داده اند و ابتدا شاکیان پرونده از این فوتبالیست مطرح اعلام شکایت کرده بودند اما پس از تحقیقات پلیسی مشخص شد که فردی با توجه به شباهت چهره‎ای به این فوتبالیست دست به تبهکاری‎های فریبکارانه زده است.

وی در پایان گفت: این 2 متهم پس از تحقیقات ابتدایی در آبادان برای بررسی‎های بیشتر و شناسایی دیگر جرائم احتمالی‎شان در اختیار ماموران پلیس آگاهی اهواز قرار گرفته‎اند و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار