اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
دومین دوره مسابقات رباتیک بسیج استان خوزستان روز جمعه در سالن سرپوشیده دبیرستان شهید باهنر دزفول برگزار شد.

دبیر مسابقات رباتیک استان خوزستان  در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت:دومین دوره مسابقات رباتیک استان خوزستان با حضور 96 تیم روباتیک از شهرهای دزفول، اهواز ، اندیمشک ، مسجدسلیمان ،ایذه و دیگر شهرهای خوزستان در 2 رده دانش آموزی و دانشجویی برگزار شد.

وحیده ایستان افزود: تفاوت ربات های 2گروه در وزن و قدرت باطری های به کار گرفته شده می باشد اما شرکت کنندگان آزاد بودند تا ربات را طوری طراحی کنند که بالاترین توان را از خود نشان دهد. محمد لیمویی مسئول مرکز رشد جوان دزفول نیز در این رابطه گفت:در این مسابقات که به نام مدافعان حرم خوزستان برگزار شد ربات های آتش نشان ، مسیر یاب ، خلاق و جنگنده با هم رقابت کردند.

وی افزود: 15 تیم برتر این دوره از مسابقات ضمن دریافت لوح افتخار و جایزه به مسابقات کشوری راه پیدا خواهند کرد.

سرافراز رئیس شورای شهر دزفول نیز در محل این مسابقات به ایرنا گفت:برگزاری این مسابقات در رشد و بالندگی جوانان تاثیر بسزایی داشته تا در مسابقات کشوری و جهانی شرکت کنند. وی با تقدیر و تشکر از خانواده ها که مشوق فرزندان خود برای شرکت در برنامه های علمی هستند و در این راه وقت و هزینه صرف می کنند از دست اندرکاران برگزاری این مسابقات تقدیر کرد.

سرافراز افزود:به عنوان رئیس شورای شهر دزفول از افرادی که بتوانند با ابتکار و خلاقیت مقام هایی کسب کنند حمایت می کنیم کما اینکه در ماه های گذشته نیز کمک هایی به این افراد شده است.

در حاشیه این مسابقات نمایشگاه اوریگا (هنر کاغذ و تا ) برپا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار