شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با بیان اینکه سخت‌ترین جام آسیایی را پیش رو داریم، گفت: هدف ما کسب سومین جام قهرمانی است.

رضا لطفی اظهار کرد: یک‌ماه است که تمرینات را شروع کرده‌ایم و ملی‌پوشان هم از شنبه گذشته به جمع ما اضافه شده‌اند که امیدوارم هر چه سریع‌تر بتوانیم به یک هماهنگی مناسب برسیم، باید بگویم در این مدت تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم چرا که غیر از ملی‌پوشان بقیه بازیکنان استراحت کرده بودیم.

این بازیکن همچنین ترکیب جدید تیم جنوبی را دلیلی بر ناهماهنگی بازیکنان ندانست و افزود: قبل از همه باید از بازیکنان فصل گذشته تشکر کنم که در کنار یکدیگر مقام قهرمانی غرب آسیا را به دست آوردیم.

بازیکن تیم پتروشیمی بندر امام ادامه داد: امسال سال خوبی بود که دو جام را برای ما به همراه داشت، اکنون هم در این فصل با وجود یارگیری‌های جدید، اغلب بازیکنان با یکدیگر ناآشنا نیستند، در اردوی ملی یا در باشگاه‌ها باهم بازی کرده‌ایم، کافی است با تمرین خوب و چند مسابقه دوستانه به آنچه که هدف سرمربی و باشگاه است برسیم.

بسکتبالیست تیم پتروشیمی بندر امام درباره حریفان آسیایی تصریح کرد: سخت‌ترین جام آسیایی را پیش رو داریم، تمام رقبای شرق و غرب با ترکیب کامل آمده‌اند اما ما هم می‌رویم تا با ارائه بازی‌های خوب به هدفمان که همان جام سوم است دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا از 17 تا 25 مهرماه در شهر چنژو هونان چین برگزار می‌شود و تیم پتروشیمی بندر امام که اسفندماه سال گذشته با کسب قهرمانی در غرب آسیا به این مسابقات صعود کرده بود تنها نماینده کشورمان در این تورنمنت به شمار می‌رود.

تیم پتروشیمی بندر امام برای شرکت در این رقابت‌ها چهارشنبه شب 14 مهرماه عازم کشور چین خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار