شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
فرمانده انتظامی دزفول از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند بزرگ سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه این باند بزرگ و مخوف 15 دستگاه خودروی سرقتی کشف شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ علی الهامی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی با تشریح عملکرد این نیرو در یک ماه گذشته افزود: در 2 ماه گذشته سرقت خودرو در سطح دزفول افزایش یافت که با اقدامات پیچیده اطلاعاتی، پلیسی ، افزایش گشت میدانی و اقدام پلیس آگاهی، سارقان خودرو در حین سرقت شناسایی و دستگیر شدند.


وی با بیان اینکه از مخفیگاه این باند بزرگ 15 دستگاه خودرو مسروقه کشف شده ادامه داد: اعضای این باند پس از سرقت خودرو و نگهداری در مخفیگاه اقدام به اوراق وسیله نقلیه و فروش قطعات خودرو ها می کردند.


فرمانده انتظامی دزفول گفت: علاوه بر سرقت خودرو اعضای این باند با خریداری ماشین های تصادفی و جعل مدارک اقدام به فروش آنها می نمودند که تمامی اعضای این باند با هوشیاری پلیس آگاهی دزفول دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ الهامی همچنین از دستگیری یک کیف قاپ حرفه ای با 33 مورد سرقت از بانوان خبر داد و گفت: این سارق حرفه ای در نخستین روز دستگیری به 13 فقره کیف قاپی اعتراف و پس از اقدامات فنی و تخصصی پلیس آگاهی به 20 فقره دیگر کیف قاپی از بانوان نیز اعتراف کرد که اموال سرقتی از سوی صاحبان آنها شناسایی شده و به آنها بازگردانده شد.
وی ادامه داد: در 6 ماه گذشته در شهرستان دزفول 13 مورد سرقت احشام گزارش شد که در این راستا 3 سارق شناسایی و دستگیر شدند ضمن اینک با شناسایی 19 شاسی موتورسیکلت مسروقه 4 نفر در این رابطه بازداشت شدند.


فرمانده انتظامی دزفول از کشف 13 موتورسیکلت سرقتی، دستگیری 7 جاعل و 20 کلاهبردار در دزفول نیز خبر داد و گفت: سه سارق به عنف با اعتراف به 6 مورد سرقت دستگیر شدند ضمن اینکه از 22 پرونده کلاهبرداری در دزفول 20 مورد شناسایی و دستگیر و 2 مورد دیگر نیز همچنان در دست اقدام است.


سرهنگ الهامی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی ضمن توصیه به قانون مداری و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ادامه داد: به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه توسط موتورسواران هر هفته شاهد تصادفات منجر به جرح و فوت در شهرستان دزفول هستیم.


وی آغاز ماه محروم و عزاداری سرور و سالار شهیدان همچنین شرایط منطقه را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با هیات های عزاداری شهرستان ساعت پایان عزاداری ها ساعت 12 شب تعیین شده ضمن اینکه برای هماهنگی و تامین نظم بیشتر مقرر گردیده که تمام هیات های عزاداری با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی از مساجد خارج تا اقدام ترافیکی به منظور ایجاد نظم فراهم شود.


فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به درگیری فیزیکی برخی افراد در نمایشگاه دفاع مقدس دزفول گفت: هیچ گروهی جسارت بر هم زدن امنیت عمومی را نداشته و هر جایی که ارزش های نظام هدف قرار گرفته و احتمال در خطر بودن ارزش های نظام وجود داشته باشد نیروی انتظامی با قدرت برخورد می کند.


سرهنگ الهامی با تاکید بر هوشیاری نیروی انتظامی دزفول در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی زیر پرچم ولایت فقیه همواره آماده جان فشانی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی هستند.


وی خاطر نشان کرد: با عوامل درگیری در نمایشگاه دفاع مقدس در پارک دولت دزفول برخورد انتظامی لازم صورت گرفته و پرونده در حال رسیدگی در مراجع قضایی است.


راه انداز شهرک ترافیک ، همایش فرهنگ یاران، همیاران پلیس، برگزاری نشست علمی تخصصی، اهدای خون، دیدار با خانواده شهدا و ارائه خدمات درمانی به ساکنان مناطق محروم همچنین برگزاری مانور شهری موتورسواران قانون مند از جمله برنامه های هفته نیروی انتظامی در دزفول می باشد.


در حاشیه این نشست خبری کشفیات صورت گرفته توسط پلیس آگاهی دزفول به نمایش گذاشته شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار