اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
پلیس توصیه هایی به مسوولان هیات های مذهبی و مساجد و تکایا داشته تا این مراسم به خوبی برگزار شود.
فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری تعدادی از گروه های تروریستی و اشرار در مرزهای شرقی و غربی کشور با اشراف اطلاعاتی خبر داد و گفت:این گروه ها شناسایی ،دستگیر و درنهایت تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری در رابطه با مراسم عاشورا، تاسوعا و اربعین حسینی در جمع خبرنگاران افزود: در دهه اول ماه محرم، مراسم عزاداری و سوگواری در دسته جات با هماهنگی خوب یگان های انتظامی و هیات های مذهبی انجام می شود که براین اساس نظم وامنیت مراسم این ایام با شکوه برگزار خواهد شد و همکاران ما تمام وقت آماده ارایه خدمات به مردم خواهند بود.

** مرزهای مهران، چذابه و شلمچه برای زائران عتبات عالیات

اشتری گفت:پلیس توصیه هایی به مسوولان هیات های مذهبی و مساجد و تکایا داشته تا این مراسم به خوبی برگزار شود.

وی با اشاره به این که مراسم اربعین حسینی با حضور زائران در عتبات عالیات که از طریق مرز مهران، چذابه و شلمچه به عتبات می روند، انجام می شود گفت: چناچه در روزهای آینده مرز دیگری باز شود به اطلاع زائران می رسانیم.

فرمانده ناجا با اشاره به برنامه های هفته نیروی انتظامی که از روز گذشته آغاز شده است، گفت: در این هفته خدمات به مردم مضاعف می شود.

اشتری افزود: با تجهیزاتی که وارد ناوگان نیروی انتظامی می شود ، امینت مرزها بیشتر از گذشته شده و شاهد نظم بیشتر در این زمینه خواهیم بود.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سووال خبرنگاری در مورد قمه زنی در هیات های عزاداری و برخورد نیروی انتظامی با این اقدامات، گفت: مردم باید در این ایام مراعات کنند از سوی دیگر با صحبت ها و هماهنگی هایی که بین هیات های مذهبی و پلیس شده، امیدواریم مراسم های عزاداری با شکوه بیشتر برگزار شود.

اشتری افزود: نیروی انتظامی به سمت حرفه ای شدن پیش می رود ، برای حرفه ای شدن، آموزش ، تجهیزات و نیروی انسانی مجرب نیاز است که البته اقدامات اولیه در این زمینه انجام شده که با کمک اعتباراتی که واگذار می شود، تجهیزات به روز وارد نیروی انتظامی می شود و آموزش لازم به کارکنان ارایه می شود تا پلیس حرفه ای به تمام معنا داشته باشیم.

برچسب ها: پلیس ، مرز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار