اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
نشست فرماندار و نماینده خرمشهر با فعالین شورای هماهنگی اصلاح طلبان و اعضای انجمن اسلامی معلمان خرمشهر/ فرماندار: کارنامه دولت در خرمشهر مثبت است/ نماینده خرمشهر : هرگونه دخالتی که به نام نماینده صورت می گیرد بدون اطلاع او و محکوم است
نشست مشترک جمعی از فعالان شورای هماهنگی اصلاحات و اعضای انجمن اسلامی معلمان خرمشهر با فرماندار ویژه و نماینده خرمشهر برگزار شد...


عباس مدحجی: نشست مشترک جمعی از فعالان شورای هماهنگی اصلاحات و اعضای انجمن اسلامی معلمان خرمشهر با فرماندار ویژه و نماینده خرمشهر برگزار شد.

به گزارش شوشان ، در این نشست ، فرماندار ویژه و نماینده ی خرمشهر با حضور در میان جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی ضمن دفاع از کارنامه عملکردی خود ، خواستار تعامل و نشست های حداکثری با نخبگان خرمشهری شدند. این نشست که با محوریت وظایف و انتظارات حامیان دولت برگزار شد ، نگاه ویژه ای  به آموزش و پرورش داشت که تمام حضار به اتفاق نظر ضمن پذیرش کمبودهای آموزشی ، عملکرد آموزش و پرورش خرمشهر را قابل دفاع و مثبت ارزیابی کردند.

در این نشست موضوعات مختلفی از جمله راه اندازی گیت های منطقه آزاد ، ایجاد فضای باز سیاسی برای انتخابات پیش رو ، چالش های آموزش و پرورش ، نقش احزاب در آینده ی شهرستان و انتظارات حامیان دولت از دولت در قالب تعامل با احزاب و مشارکت انتخاباتی بیان شد.



هر کدام از حاضرین به فراخور تخصص و دغدغه ی خود مطالب و چالش هایی را مطرح کرده و فرماندار و نماینده به حد توان پاسخگو بودند.

در ابتدای جلسه از همکاری و تعامل فرماندار خرمشهر با نخبگان شهرستان و ایجاد فضایی امن و شاداب برای فعالین اجتماعی سیاسی تقدیر شد.  همچنین نتایج مثبت فعالیت های سامری نماینده این شهرستان در حیطه عمران شهری و پی گیری های حل معضل آموزش حاشیه غرب کارون بیان شد . 

در ادامه نشست ، فعالان آموزشی از عملکرد دکتر عنبری ریاست آموزش و پرورش ابراز خرسندی و دفاع کردند و ضمن بیان مشکلاتی نظیر کمبود معلم در شهرستان ، چالش ادامه کار تعاونی مصرف فرهنگیان و دخالت افراد نامتخصص و ناکار آمد در شئون داخلی آموزش و پرورش ، از توانایی و حُسنِ مدیریتی وی در رهبری آموزش و پرورش تشکر کردند.

فرماندار خرمشهر ،  ضمن ابراز تمایل به ادامه ی نشست های این چنینی ، حمایت بیشتر احزاب و نخبگان سیاسی از دولت را خواستار شد.


حیاتی در ادامه ، کارنامه  دولت در شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و کارهای دولت در احداث پایانه ی شلمچه را گام بزرگی در راستای پیشرفت شهر و خدمت بزرگی به زوار دانست . وی همچنین قول داد ضمن اطلاع رسانی به نخبگان و فعالان سیاسی شهرستان از آنان در مراسم ، دیدارها، اجلاس ها و ملاقات با مسئولین دعوت کند تا ارتباط تنگاتنگ دولت با حامیانش تقویت گشته و از  نتایج این تعاملات مردم خرمشهر منتفع گردند.

حیاتی در ادامه افزود: عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان هستم و همواره به آموزش و پرورش نگاه ویژه داشته و ارزیابی مثبتی از روند فعلی آموزش علی رغم تمام کمبودهایش دارم.

در پایان سامری نماینده خرمشهر هم از کارنامه آموزش و پرورش خرمشهر ابراز رضایت کرد و از عدم دخالت خود در امور داخلی دوایر دولتی علی الخصوص  آموزش و پرورش پرده برداشت و ابراز کرد هرگونه دخالتی که بنام نماینده صورت می گیرد بدون اطلاع او و محکوم است .



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار