شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶
دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت:فردی که پارسال یک باغدار اهل روستای بن جعفر این شهرستان را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود دستگیر شد.
مردی حدودا 55 ساله بهمن ماه پارسال در باغ خود در روستای بن جعفر دزفول مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و به قتل رسید.

به گفته اهالی روستای بن جعفر فرد مذکور به همراه اعضای خانواده خود در یکی از باغ های منطقه بن جعفر بسر می برد که توسط چهار نفر مورد حمله قرار گرفته و بر اثر اصابت گلوله به قتل رسید.

احمد قهرمانی روز دوشنبه افزود:بهمن ماه سال گذشته چهار نفر با استفاده از سلاح جنگی اقدام به سرقت از باغ های دزفول کرده بودند که هنگام سرقت از یک باغ با صاحب باغ درگیر شده و اقدام به شلیک گلوله به سمت وی کردند.

وی افزود: صاحب باغ که فردی حدودا 55 ساله بود بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سینه و خون ریزی جان باخت .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول اظهار کرد:فردی که اقدام به شلیگ گلوله کرده بود به تهران فرار کرده بود ولی در این مدت سه نفر دیگر دستگیر شدند که پس از اعتراف آنان ، نفر چهارم که عامل اصلی قتل می باشد دستگیر شد.

قهرمانی با اشاره به اینکه قاتل از اهالی شهرستان دزفول است افزود:با اطلاعات کسب شده توسط کارشناسان و کارآگاهان پلیس شب گذشته عامل قتل در تهران دستگیر و به قتل اعتراف کرد.

وی گفت:در حال حاضر قاتل در دزفول است و بازجویی از وی جهت روشن شدن ابهام موجود در پرونده ادامه دارد.

برچسب ها: قاتل کشاورز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار