شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت:به علت مشکلات تنفسی 27 بیمار به اورژانس بیمارستان بزرگ این شهرستان مراجعه کردند.
بروز پدیده گرد وغبار در استان خوزستان و شهرستان دزفول در روزهای اخیر مشکلات بسیاری برای شهروندان موجب شده است.

میزان غلظت ذرات معلق در هوای دزفول در روز یکشنبه به یک هزار و 240 میکروگرم بر مترمکعب رسید که این میزان هشت برابر حد استاندارد بود.

تعطیلی مدارس و کاهش ساعت کاری اداره ها و بانک ها و لغو چندین پرواز فرودگاه دزفول از جمله پیامدهای پدیده گرد و غبار در 2 روز گذشته در شهرستان دزفول بوده است.

فریدون جعفریانفر روز دوشنبه افزود:در 2 روز گذشته 27 نفر به علت مشکلات تنفسی به اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول مراجعه کردند که از این تعداد 10 نفر به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

وی افزود:17 نفر دیگر به علت مشکلات تنفسی در بیمارستان بستری شده و تحت درمان می باشند که در بین آنها چهار کودک نیز دیده می شود.

وی گفت:وضعیت عمومی این افراد مساعد و تحت درمان هستند.

غلظت مواد معلق در هوای دزفول در روزهای اخیر موجب تعطیلی مدارس در روز یکشنبه و همچنین لغو پروازهای دیشب و شامگاه شنبه فرودگاه دزفول شد.

رئیس اداره هواشناسی صفی آباد دزفول نیز گفت:در حال حاضر دمای شهرستان دزفول 32 درجه می باشد که نسبت به دیروز همین زمان 3 درجه افزایش یافته است.

علی کرمی رطوبت هوای دزفول در حال حاضر را 22 درجه اعلام کرد و گفت:حداکثر و حداقل دمای دزفول در 24 ساعت گذشته به ترتیب 33 درجه و 17 درجه بوده است .

وی گفت:هوای دزفول در حال حاضر صاف همراه با وزش باد می باشد و سامانه گردوغبار نیز در حال خروج از آسمان است ضمن اینکه شعاع دید نیز به 10 کیلومتر رسیده است. 

برچسب ها: بیمار تنفسی ، دزفول
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار