شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
فرماندار رامشیر در بازدید از مدارس بخش مشراگه گفت : احداث مدارس نوساز از نیازهای اساسی دانش آموزان شهرستان است و ضرورت دارد شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و آغاجاری  توجه ویژه ای به این امر نماید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر سعید فیوضی فرماندار رامشیر درحاشیه بازدید از مدارس بخش مشراگه با تاکید بر توجه به آموزش و پرورش و فراهم نمودن بستر مناسب در راستای رشد دانش آموزان خواستار مشارکت خیرین در ساخت مدارس جدید در شهرستان شد.

فرماندار رامشیر در این بازدید که سعید قنواتی سرپرست آموزش و پرورش رامشیر،ابوالحسن طیبی بخشدار مشراگه و جمعی از مسئولان محلی  نیز حضور داشتند با حضور در روستای بانه از توابع بخش مشراگه از مدرسه در حال ساخت این روستا بازدید نمود .

مهدی خالدی شهردار مشراگه در حاشیه این بازدید با بیان اینکه دانش آموزان این روستا در حال حاضر در کانکس مشغول به تحصیل هستند گفت : با توجه به نیاز این روستا به یک مدرسه ، تصمیم گرفته شد که این مدرسه در این روستا ساخته شود و این مدرسه پنج کلاسه با 170 متر مربع زیر بنا با مشارکت شهرداری ، شورای اسلامی و خیرین شهر مشراگه در حال ساخت است.
فرماندار رامشیر در ادامه با حضور در روستای عبدالله عموری از مدرسه این روستا که از اعتبارات نفت مورد مرمت و بهسازی قرار گرفت نیز بازدید کرد .

سعید فیوضی نیز در حاشیه این بازدید گفت : یکی از نیازهای اساسی دانش آموزان شهرستان احداث مدارس نوساز است و با توجه به وجود شرکت های تابعه نفت در شهرستان ضرورت دارد شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و آغاجاری  توجه ویژه ای به این امر نماید همچنین لازم است همه دستگاههای اجرایی به تکلیف ارائه شده در این راستا برای همکاری با آموزش و پرورش اقدام نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار