شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
مهاجم اسبق پرسپولیس، تراکتورسازی تبریز رقیب سرسخت تیم برانکو در راه قهرمانی لیگ می‌داند.


انتظاری-تیم-برانکو-اگر-وارد-حاشیه-نشود-میتواند-به-بهترین-نحو-نتیجه-بگیرد

سهراب انتظاری، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار وبسایت نود در مورد شکست سرخپوشان در جام حذفی مقابل قشقایی شیراز گفت: حذف پرسپولیس از جام حذفی اتفاق تلخی بود که هواداران را آزرده خاطر کرد. باید به آنها حق داد که از این باخت ناراحت باشند. خود برانکو هم خیلی از این باخت ناراحت است و بازیکنان تیم هم باید از این اتفاق و شکست تلخ درس بگیرند. این بازی می‌تواند تجربه خوبی برای بازیکنان پرسپولیس باشد تا دیگر هیچ وقت حریفان را دست کم نگیرند. البته این شکست دلایلی داشت که باید آسیب شناسی و برطرف شوند.

مهاجم اسبق پرسپولیس راجع به دلایل این باخت نیز اظهار داشت: دست کم گرفتن حریف و غرور بازیکنان یکی از دلایل این باخت بود. ضمن اینکه گل زودهنگام قشقایی نیز باعث شد پرسپولیس فشار زیادی را تحمل کند و بازیکنان حریف که اغلب هم جوان بودند انگیزه زیادی پیدا کردند. هرچه از دقایق بازی گذشت تیم قشقایی بهتر و با انگیزه‌تر بازی کرد و این موجب شد تا پرسپولیس شرایط سختی در جریان بازی پیدا کند که همه اینها در کنار هم موجب شکست پرسپولیس شد.

وی در واکنش به فاصله زیاد بین بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: من قبول دارم که نیمکت تیم خوب نیست و در بعضی از پست‌ها فاصله بازیکنان ذخیره با اصلی زیاد است. حتی برخی از بازیکنان ذخیره در حد پرسپولیس نیستند که این ضعف بزرگی است. در شرایط فعلی نیمکت پرسپولیس در حد یک تیم قهرمان نیست، مخصوصاً در پست دروازه‌بان و دفاع وسط در نبود بیرانوند، حسینی و انصاری پرسپولیس مشکلات زیادی خواهد داشت که باید هرچه زودتر این ضعف برطرف شود.

سهراب انتظاری در پایان گفت: من امیدوارم این باخت هرچه زودتر فراموش شود و همه عوامل تیم به فکر آینده باشند. پرسپولیس در لیگ شرایط خوبی دارد و امید زیادی به قهرمانی این تیم داریم. البته تراکتور رقیب سرسختی برای پرسپولیس است، ولی با این حال من به تیم برانکو خوشبین هستم وامیدوارم این تیم وارد حاشیه نشود تا بتواند به بهترین شکل ممکن نتیجه بگیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار