فعاليت 21 تيم فوتبال آبادان به دليل كم‌بودن زمين چمن و مناسب نبودن شرايط برخي از زمين‌ها به دليل تقارن با فصل بارندگي محدود شده است

"> کمبود چمن، 21 تیم فوتبال آبادانی را محدود کرد!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱

فعاليت 21 تيم فوتبال آبادان به دليل كم‌بودن زمين چمن و مناسب نبودن شرايط برخي از زمين‌ها به دليل تقارن با فصل بارندگي محدود شده است

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، مظفر شاملي، رييس هيات فوتبال آبادان در اين زمينه اظهاركرد: در آبادان علاوه بر زمين چمن تختي، دو زمين چمن ديگر هم وجود دارد كه مخصوص پالايشگاه آبادان است و ساير زمين‌ها خاكي هستند. از زمان گذشته تاكنون تيم‌هاي فوتبالي‌ آبادان با اين مشكل كه يك معضل است، درگير هستند. هنگامي كه فصل زمستان مي‌رسد و باران مي‌بارد، زمين‌هاي خاكي كه در اختيار تيم‌ها است، تبديل به گِل مي‌شود و در اين شرايط تيم‌ها ديگر نمي‌توانند فعاليت كنند.

وي ادامه‌داد: در گذشته با به وجود آمدن چنين شرايطي، تيم‌ها مجبور بودند روي آسفالت و يا در چمن پارك‌ها تمرين كنند اما اكنون خانواده‌ها اجازه نمي‌دهند كه فرزندانشان روي آ‌سفالت فعاليت كنند چرا كه ممكن است دچار مصدوميت شوند. شهرداري نيز قبول نمي‌كند كه تيم‌ها در پارك‌ها تمرين كنند.

رييس هيات فوتبال آبادان افزود: باشگاه‌داران آباداني به هيچ صورتي حمايت نمي‌شوند. آن‌ها از نظر مالي و زمين چمن در تنگنا هستند و اسپانسري‌ هم ندارند. البته مي‌توان مشكل مالي را تحمل كرد ولي بدون زمين چمن نمي‌توان كاري انجام داد.

وي يادآورشد: اگرچه فوتبال آبادان 70 تا 80 سال قدمت دارد اما هيات فوتبال آن يك زمين چمن هم از خود ندارد كه اين موضوع جاي گله از مسوولان را دارد. به نظرم آن‌ها بايد با هم‌فكري هم فوتبال آبادان را سر و سامان دهند چرا كه در غير اين صورت مشكل فوتبال اين شهر حل نخواهد شد.

شاملي با بيان اين‌كه جايي نبوده است كه براي گرفتن يك زمين چمن به آن‌جا نرفته باشم، عنوان‌كرد: در آ‌بادان سرمايه‌ها و منابع بسياري وجود دارد اما به دليل اين‌كه برنامه‌ريزي لازم در اين زمينه انجام نمي‌شود، در اختيار تيم‌ها قرار نمي‌گيرد.

وي خاطرنشان‌كرد: اداره‌كل ورزش و جوانان استان به ما قول داده است كه يك زمين را كه مساحت آن سه هزار متر و اعتبار آن نيز تامين شده است را در سال 92 كلنگ‌زني كند تا درنهايت در اختيار ما قرار بگيرد ولي من تاكنون اين زمين را نديده‌ام.

رييس هيات فوتبال آبادان در پايان گفت: شهردار آبادان يكسري زمين‌هاي چمن مصنوعي كوچك را در محله‌ها ايجاد كرده است كه متاسفانه اين زمين‌ها را در اختيار باشگاه‌ها قرار نمي‌دهد و ما قصد داريم با شهردار رايزني كنيم تا حداقل تيم‌ها، برخي مواقع در اين زمين‌ها تمرين كنند. البته اين زمين‌ها استاندارد نيستند و فقط در حدي هستند كه بدن بازيكنان آماده شود و از فرم خارج نشود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار