شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
بسکتبال باشگاه های آسیا؛
بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال جام باشگاه های آسیا، از صبح امروز (شنبه ) در شهر شن ژن چین آغاز شد و پتروشیمی بندر امام ایران در نخستین دیدار از مرحله گروهی این رقابت ها توانست نماینده چین تایپه را با نتیجه 100 بر 80 از پیش روی بردارد.
 در این دیدار بسکتبالیست های تیم پتروشیمی توانستند در کوارتر نخست با نتیجه 27 بر 21 حریف را عقب زده و نتیجه این کوارتر را به نفع خود پایان دهند اما با تساوی 24 بر 24 کوارتر دوم ، نیمه نخست دیدار تیم پتروشیمی و پائیان چین تایپه با نتیجه 51 بر 45 پایان یافت .
تیم پتروشیمی بندر امام در کوارتر سوم این دیدار نیز توانست با نتیجه 27 بر 18 حریف را متوقف کند و در کوارتر چهارم نیز با تفاضل 22 بر 18 پیروزی نهایی خود در این بازی را با نتیجه 100 بر 80 به ثبت رساند.


تیم پتروشیمی بندر امام که به عنوان نماینده ایران در بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال جام باشگاه های آسیا حضور دارد ، فردا (یکشنبه ) و در دومین دیدار مرحله گروهی به مصاف تیم ' او ان جی سی ' هند می رود .
تیم بسکتبال پتروشیمی پس از یک روز استراحت به ترتیب طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز به مصاف الریان قطر و الریاضی لبنان می رود.
در این رقابت ها که با حضور 10 تیم برگزار می شود نماینده کشورمان با تیم های الریاضی لبنان ، الریان قطر ، او ان جی سی هند و پائیان چین تایپه هم گروه است.
تیم های الشرطه عراق، آتیرائو قزاقستان، بارسی اترائو مالزی، الاهلی امارات و ژینجیانگ چین در گروه دوم این رقابت ها مسابقه می دهند.
رقابت های بسکتبال جام باشگاه های آسیا از سال 1981 آغاز شده است و با سه سال وقفه در برگزاری این رقابت ها ، از سال 1995 تاکنون به صورت منظم برگزار می شود و نمایندگان کشورهای ایران ، لبنان و فیلیپین هریک با چهار عنوان قهرمانی موفق ترین تیم های باشگاهی آسیا هستند.

برچسب ها: پتروشیمی ، برد ، آسیایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار