اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی خیلی خوب نتیجه می‌گیرد و دلیلی ندارد با این داشته‌های‌مان دنبال بازی زیبا باشیم.
 مهدی هاشمی‌نسب در مورد برتری ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: جدا از مسائل فنی این برد خیلی با ارزش بود و کمک زیادی می‌کند تا راهی جام جهانی شویم. حالا با روحیه خیلی خوب به مصاف کره می‌رویم و ان‌شالله با پیروزی در این دیدار دل مردم شاد خواهد شد.

وی درباره عملکرد فنی تیم ملی گفت: سال‌هاست که از تیم ملی بازی زیبا و تماشاگرپسند نمی‌بینیم و دلیلی هم ندارد که دنبال زیبا بازی کردن باشیم. باید با توجه به داشته‌های‌مان از مربیان تیم ملی انتظار داشته باشیم و به عقیده من با این مهره‌ها بهتر از این نمی‌شود بازی کرد. بازیکن خوب در تیم ملی زیاد داریم اما با همه احترامی که برای آنها قائلم بازیکنی که بتواند یک تنه نتیجه را عوض کند و یک بازیکن کامل در زمین باشد، نداریم.

بازیکن پیشین تیم ملی تصریح کرد: زمانی بازیکنانی چون علی کریمی، خداداد عزیزی، علی دایی و کریم باقری در تیم ملی بودند و هر یک از آنها هر موقع بازی گره می‌خورد با یک حرکت و خلاقیت سرنوشت بازی را تغییر می‌دادند اما خیلی وقت است که بازیکنی مثل آنها در فوتبال‌مان دیده نمی‌شود.

هاشمی‌نسب با بیان اینکه وقتی مدعی هستیم تیم اول آسیاییم باید راهی جام‌جهانی شویم، یادآور شد: در چند سال اخیر همواره تیم ملی در رنکینگ فیفا تیم اول آسیا بوده و مدام از خودمان تعریف کرده‌ایم. بهترین لیگ آسیا را داریم، بهترین بازیکنان خارجی به لیگ‌مان می‌آیند، تیم‌های باشگاهی‌مان هر سال در آسیا قهرمان می‌شوند، هیچ دلالی در فوتبال‌مان وجود ندارد، مدیران همه کاربلد و فوتبالی هستند، در رده‌های پایه حرف اول را در آسیا می‌زنیم، بیشترین لژیونر‌ها داریم و بهترین مربیان دنیا را استخدام می‌کنیم! واقعا با این همه خصوصیات خوب چرا باید دغدغه رفتن به جام‌جهانی را داشته باشیم؟! من فکر می‌کنم وقتی سهمیه آسیا 4.5 است رفتن به جام جهانی شاهکار نیست و باید جزو تیم‌های صعود کننده باشیم.

وی با دفاع از عملکرد کی‌روش در تیم ملی گفت: اگر بخواهیم عملکرد کی‌روش را در ایران بررسی کنیم در کل او خوب نتیجه گرفته و باید حمایتش کرد. کی‌روش واقعا مربی خوبی است و بسیار قابل احترام اما وقتی اختیار فوتبال‌مان دست کی‌روش است نباید از این مربی خرده گرفت بلکه ایراد از افراد دیگری است. وقتی شما با لذت، سواری می‌‌کنی طبیعی است که به تاختن ادامه می‌دهی و هیچ‌کس از سواری کردن بدش نمی‌آید.

بازیکن پیشین تیم ملی در ادامه با اشاره به بی‌حرمتی‌هایی که این‌روزها در فوتبال ایران باب شده و عده‌ای بر سر مزار پیشکسوتان سرخابی، رنگ و اسید می پاشند، عنوان کرد: زمانی می‌گفتند ما ایرانی‌ها مُرده پرست هستیم اما مثل اینکه از این پس به مُرده‌هایمان هم رحم نخواهیم کرد. نمی‌دانم به این عده افراد باید گفت انسان یا نه اما هر فردی که این کار را انجام می‌دهد مشخص است خانواده درست‌وحسابی ندارد و لقمه حرام خورده است.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان خارجی پرسپولیس در حد این تیم هستند یا نه گفت: تا زمانی که دلال‌ها در فوتبال‌‌مان نقش تعیین کننده دارند همین است. اگر بتوانیم دوربین‌ها را از فوتبال بیرون بکشیم 60 درصد این مدیران که در راس کار قرار دارند کنار می‌روند. یک عده هم که فقط به فوتبال آمده‌اند تا جیب خود را پول کرده و بروند. همیشه آنهایی می‌خورند و می‌برند که زورشان می‌رسد و فقط این قشر ضعیف هستند که شرایط‌شان روز به روز بدتر می‌شود.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار