اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
سید رسول موسوی
نماینده ادوار مجلس از حوزه اهواز

جناب آقای ناصری نژاد نماینده محترم شادگان و رئیس مجمع نمایندگان مواضع شما را درخصوص تاخیر در انتصابات و ضورت تغییر مدیران خوزستان خواندم. لازم دیدم در این راستا مجمع محترم نمایندگان خوزستان را با ارائه مطالبی یاری برسانم که امیدوارم مقبول افتد :

1- موضوع انتظار شما نمایندگان عزیز از استاندار در ارتباط با تعجیل در تغییر و تعیین تکلیف برخی از مدیران ناکارآمد، ناتوان و بی کفایت مطالبه بسیار بحقی است اما به نظرم قدری دیر شده است و حال باید این مطالبه را از طریق دولت، رئیس جمهور، وزراء و البته با فشار هماهنگ و همدل از طریق مکاتبه، مصاحبه، نشست و تذکر پیگیری بفرمائید در اینصورت قطعاً به نتیجه خواهید رسید.

 بی شک آقای دکتر شریعتی استاندار محترم نیز با اراده تغییر و تحول کار استانداری را قبول کرده و به طبع قول ها و وعده های زیادی نیز به وی داده شده اما متاسفانه تاکنون هیچ کدام از این وعده ها به تحقق نرسیده است. من البته نه سخنگوی استاندار و نه منصوب ایشان هستم بلکه چون از نزدیک دستی بر آتش دارم مسائل را خوب می دانم و موانع را جمع بندی و ارزیابی می کنم و البته بعنوان یک شهروند، که دلش برای مردم استان می سوزد از روندکار نگرانی های فراوانی دارم ولی امیدوارم که کارها بر وفق مراد پیش برود .

وضع ریزگردها، بیکاری ، عدم همکاری مدیران بانک ها با بنگاه های اقتصادی، وضع آشفته کارخانجات اقتصادی مثل هفت تپه و پتروشیمی، بی رونق بودن کسب و کار، گرانی سرسام آور مواد غذایی و فراورده های نفتی و بنزین ، بهم ریختگی اوضاع محیط زیست بر اثر دستبرد جاهلانه مسئولان در اکوسیستم تالاب هور العظیم و شادگان؛ پریشانی فراوانی برای مردم مخصوصاً جوانان بوجود آورده است و البته این پریشانی ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی را تشکیل میدهد .

2- در ارتباط با رکود اقتصادی و افزایش روز افزون افراد جویای کار و نبود فرصت های شغلی، باید همه باهم از طریق برنامه 5 ساله که در حال حاضر در کمیسیون های مجلس مطرح است مطالبات مجمع نمایندگان محترم استان خوزستان را به کمیسیون تلفیق هیئت رئیسه، کمیسیون بررسی برنامه 5 ساله و همه کمیسیون های اقتصادی مجلس ارائه بفرمایید و گروهی از نمایندگان با فکر اقتصادی مامور پیگیری این برنامه ها باشند. البته در این راستا باید از استاندار و مسئولان دیگر ایشان نیز نهایت بهره را ببریم . استاندار به تنهایی قادر به چاره اندیشی و حل همه مشکلات استان نخواهد بود بنابراین تعامل مطلوب با ایشان باعث کارآمدی هر دو طرف و رسیدن به نتیجه مدنظر که همان حل مشکلات اقتصادی مردم است، خواهد شد. با تعامل مطلوب و سازنده برای حفظ مصالح و منافع استان قطعاً هم شما و هم استاندار به کارآمدی بیشتری خواهید رسید.

3- اگر با استاندار در خصوص حذف مدیران ناکارآمد و بی تحرک مشورت و همدلی بکنید قطعاً با شما همراه، هم عقیده، همدل و همگام خواهد شد.

4- در مصاحبه ای که با شوشان در خصوص دخالت نمایندگان در ارتباط با امور اجرایی داشتم، قصد و قرضم این بود که نمایندگان محترم مجلس به کارهای کلان و اساسی که بارقه امید در دل مردم را بیشتر و جایگاه عمیق آنان را عمیق تر می کند روی آورده و کارهای ریز و خرد را به مسئولان اجرایی که موظف به اجرای دقیق آنها هستند واگذار نمایند و شما نمایندگان عزیز برکار آنان نظارت کرده و افراد ضعیف و ناتوان را برکنار کنید تا جایگاه شما در نزد مردم مقبول و مقبول تر گردد. به قول شاعر:
دست در دست هم نهیم به مهر
میهن خویش را کنیم آباد

و شاعر دیگری نیز می گوید:

« گر چرخ به کام ما نگرد
کاری بکنیم تا بگردد 
در پنجه اقتدار مردان
 نبود گره ای که وانگردد»

                                                     


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار