اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال رامهرمز:
سرمربی تیم فوتبال استقلال رامهرمز از بی عدالتی در حق این تیم گلایه کرد و از رئیس هیئت فوتبال استان خواستار پیگیری و رسیدگی به این موضوع شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال رامهرمز از بی عدالتی در حق این تیم گلایه کرد و از رئیس هیئت فوتبال استان خواستار پیگیری و رسیدگی به این موضوع شد.

محمود احمدی اظهار کرد: در حالی که تا چند روز دیگر زنگ دور اول لیگ دسه سوم کشور به صدا درخواهد آمد به دلیل برخی اما و اگرها  حضور تیم ما در لیگ همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد که چنین آشفتگی و فرصت سوزی ها ناشی از نوع نگاه تبعیض آمیز و بغض آلود هیئت فوتبال خوزستان نسبت به این ما است.

وی افزود: استقلال رامهرمز تیمی که سال هاست با هزینه شخصی یک فرد اداره می شود و انتظار می رفت بر اساس قانون و برتری در میدان مسابقه به همراه تیم قهرمان به عنوان نماینده دوم خوزستان راهی مسابقات لیگ ۳ فوتبال کشور شود ولی در میان بهت اهالی فوتبال، استقلال خرمشهر که  فاصله هفت امتیازی با تیم ما در جدول مسابقات داشت به فدراسیون معرفی شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال رامهرمز تصریح کرد: انتظار می رفت رئیس هیئت فوتبال خوزستان از چنین امری استقبال کرده و بیش از این روح جوانان رامهرمزی را به بازی نگیرند.

وی ادامه داد: ضروری است این نکته را به ریاست هیئت فوتبال متذکر شوم که وی بنا به جایگاه و ارتباط مستقیمی که با جوانان دارند باید به این امر واقف باشد که در صورت سماجت و عدم پذیرش واقعیت، پاسخگوی جوانان و نوجوانانی است که صحنه رقابت را رها کرده و به تدریج محو خواهند شد.

احمدی در خصوص اینکه قبل از مسابقات عنوان شده بود فقط تیم قهرمان مجوز ورود به لیگ دسته را می گیرد، گفت: ما با اسناد و مدارک صحبت می کنیم. سال گذشته استقلال شوشتر و جنوب سوسنگرد به لیگ دسته ۳ رفتند اما حالا آقایان می گویند این تیم سهمیه خریده است، یکی به ما بگوید سهمیه کدام تیم را خریده است؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال رامهرمز عنوان کرد: با فراهانی مسئول برگزاری مسابقات هم صحبت کرده ایم، وی گفته استان خوزستان برای حضور در لیگ دسته ۳، دو سهمیه دارد برای ما هم فرقی نمی کند کدام شهر باشد، ملاک ما معرفی دو تیم توسط هیئت فوتبال خوزستان است.

به گزارش مهر، لیگ برتر فوتبال استان فصل گذشته با قهرمانی پرسپولیس شوش و نایب قهرمانی استقلال رامهرمز به پایان رسید و با توجه به آیین نامه مسابقات هر دو تیم باید در لیگ دسته سوم کشور شرکت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار