شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
این درگیری منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن هشت تن دیگر شد که حال یک نفر آنان وخیم گزارش شده است.
 دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: 9 نفر از عوامل اصلی درگیری 2طایفه در کوی مدرس این شهر دستگیر شدند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان ، احمد قهرمانی افزود: 15 مهرماه یک فقره درگیری بین اعضای 2 طائفه در کوی مدرس شهرستان دزفول اتفاق افتاد که این درگیری منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن هشت تن دیگر شد که حال یک نفر آنان وخیم گزارش شده است.

وی به تشریح جزئیات این درگیری پرداخت و گفت:این درگیری از یک مشاجره لفظی کوچک آغاز شد، سپس اعضای یک طائفه به منزل یکی از اعضای طائفه دیگر هجوم بردند، اهالی منزل نیزبرای راندن مهاجمان اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کردند که در نتیجه تیراندازی یک نفر کشته شده و تعدادی زخمی شدند.

وی گفت: دراین رابطه 9 نفر دستگیر شدند که این افراد سابقه کیفری در پرونده خود دارند.

قهرمانی گفت: اکنون آرامش در منطقه برقرار شده است و با دعوت از اعضای 2 طائفه، از آنان خواسته شده تا پس از روشن شدن موضوع، دست به اقدام خودسرانه نزنند. همچنین اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان در حال گفتگو با اهالی منطقه برای ایجاد صلح و سازش میان طرفین درگیری و دعوت به استفاده از راهکارهای قانونی هستند.

وی به شهروندان هشدار داد: حرمت ماه محرم را نگه دارند و چنانچه شاهد مشاجره میان دو یا چند نفر بودند به ادامه آن دامن نزنند و به آشتی میان طرفین کمک کنند تا شاهد این گونه اتفاقات تلخ نباشیم.

برچسب ها: دزفول ، درگیری
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار