اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
در راستای حمایت از صنایع و تولیدات داخلی و جذب سرمایه گذاری خارجی تیمی متشکل از متخصصین در زمینه قند چغندری و قند نیشکری از کارخانجات قند و شکر و صنایع جانبی آن در استان خوزستان بازدید کردند .
شوشان: در راستای حمایت از صنایع و تولیدات داخلی و جذب سرمایه گذاری خارجی تیمی متشکل از متخصصین در زمینه قند چغندری و قند نیشکری از کارخانجات قند و شکر و صنایع جانبی آن در استان خوزستان بازدید کردند .

سفر هیات تجاری فرانسوی به استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان این هیات تجاری متشکل از متخصصان شرکت ترؤس فرانسه، در مشارکت و سرمایه گذاری کارخانجات قند و شکر اتحادیه اروپا از جمله کشور های فرانسه، رومانی و چک و برزیل و همچنین سرمایه گذاری و مشارکت در صنایع جانبی این محصول در کشور های آسیایی ، چین و اندونزی فعالیت داشته و با تولید سالانه 4 میلیون تن قند و شکر از چغندر قند و فروش سالانه 5 میلیارد یورو جزء سومین تولید کنندگان قند و شکر در جهان می باشد و در نظر دارد تا در سال آینده تولید قند و شکر خود را به 6 میلیون تن در سال افزایش دهد .

 لازم به ذکر است این شرکت فرانسوی در نظر دارد تا با استفاده از فرصت های سرمایه گذاری و توان بالقوه استان خوزستان در تولید قند و شکر همکاری و مشارکت نموده و تفاهمنامه های در این راستا منعقد نماید .

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان در ادامه، این هیات تجاری به دعوت و همراهی رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان و جمعی از مسئولین مربوطه از کارخانه کشت و صنعت کارون شوشتر ، کشت و صنعت میان آب شوش ، کارخانه قند شوش و کشت و صنعت امیر کبیر بازدید تا از نزدیک با پتانسیل ها و ظرفیتهای صنایع استان در این بخش آشنا شوند .

گفتنی است این هیات تجاری متشکل از مسئول توسعه سرمایه گذاری در خاورمیانه ، مسئول کارخانجات شکر در اروپا و مسئول رصد مرغوبیت و نظارت بر تشکیلات کارخانجات در سطح جهانی ، مسئول نظارت بر کیفیت چغندر ، مسئول نظارت برکیفیت نیشکر در جزایر رونیون در فرانسه و جمعی از متخصین مربوطه می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار