شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۷

كماندار ملي پوش خوزستانی با گلايه از مسوولان هيات استان گفت: هيات استان با من کاری كرده است كه دوست ندارم در مسابقات استانی شركت كنم.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، غلامرضا رحيمي اظهاركرد: مسابقات قهرمانی كشورهاي اسلامي و مسابقات جايزه بزرگ تايلند را در پيش داريم. چند روز پیش نیز اردوی انتخابي به پايان رسيد و دو نفر از ملي پوشان جايگزين شدند ولي من بازهم بالاترين ركوردها را داشتم.

وي که در رشته ريكرو فعالیت دارد، افزود: متاسفانه تعليق فدراسيون موجب شده نتوانيم در مسابقات شركت كنيم. در جلسه‌اي كه با رييس جديد فدراسيون داشتيم، عنوان کرد كه مي‌توانيم در مسابقات كشورهاي اسلامي شركت كنيم. براي مسابقات جهاني نيز 20 روز به ما مهلت داده شده تا تغييراتي در فدراسيون انجام دهيم و اين تعليق برطرف شود.

اين ملي‌پوش خوزستاني درخصوص فعاليت كمانداران استان گفت: فعاليت كمانداران خوب است ولي كوتاهي‌هايي در هيات صورت مي‌گيرد؛ يك سال و سه ماه است كه در اردوهاي تيم ملي هستم ولي استان به من به عنوان یک ملي پوش نگاه نمي‌كند.

وی ادامه داد: ساير استان ها از ملي‌پوشان خود براي ارتقاي سطح كيفي بازيكنشان استفاده مي‌كنند ولي خوزستان اصلا اين كار را انجام نمي‌دهد. من هر زماني كه در استان حضور داشته باشم، حاضرم مشكلات فني كمانداران را حل كنم ولي استان كم‌كاري مي‌كند.

رحیمی عنوان كرد: هيات استان بايد از مربياني استفاده كند كه سطح فني بازيكنان را ارتقا دهند ولي از افرادي استفاده كرده است كه هيچ چيزي به بازیکنان اضافه نمي‌كنند. من تنها ملي‌پوش خوزستان و تنها كسي هستم كه براي استان مدال كسب كرده‌ام. پيش از من در مسابقات كشوری به خوزستان به چشم زنگ تفريح نگاه مي‌كردند. در اولين دوره‌اي كه شركت كردم، پديده كشور شناخته شدم. در مسابقات بعدي نايب قهرمان و پس از آن قهرمان كشور شدم. در مسابقات تيم ملي نيز چندين بار اول شدم.

وی بیان کرد: من انتظار داشتم كه استان حداقل از من تجليل و براي شركت در اردوهاي تيم ملي به من كمك كند تا بتوانم در تهران بمانم و وقتي به خوزستان برمي‌گردم تجربياتم را به استان انتقال دهم. در حال حاضر با تمام مشغله‌اي كه دارم، مدام بين تهران و دزفول در حال رفت و آمد هستم. به نظرم اگر اهوازي بودم، هيات به گونه‌اي ديگر با من برخورد مي‌كرد.

این بازیکن خوزستانی افزود: براي اردوهاي تيم ملي تهران هستم و پس از آن برمي‌گردم. تاكنون استان هيچ هزينه‌اي براي من نكرده است. ساير استان‌ها بليط رفت و برگشت ملي‌پوشان خود را تهيه مي‌كنند و براي آن ها وسيله مي‌خرند. از ابتداي حضورم در تيم ملي هيات استان فقط يك وام 400 هزار تومانی به من داده كه بايد بازپرداخت كنم.

وي گفت: تجهيزات رشته تيراندازي باكمان خيلي گران است و ساير استان‌ها پك‌هاي تیر دو ميليون توماني براي ملي پوشان خود تهيه مي‌كنند. خوشبختانه فدراسيون به من كمك كرده است و اگر كمك‌هاي فدراسيون و مربي‌ام نبود، نمي‌توانستم در اردوي تيم ملي باشم و بهترين ركوردهاي كشور را داشته باشم.

رحیمی اظهارکرد: در حال حاضر تمريناتم را در سالن فجر دزفول انجام مي‌دهم كه واقعا ديدني است! زمين آن ناهموار است و اصلا مناسب نيست. قرار بود هيات استان اين زمين را احيا كند ولي هنوز هيچ اقدامي انجام نشده است. البته فعاليت كمانداران دزفول خوب است و هيات فعالی هم داريم. تربيت بدني دزفول از نظر روحی نیز بسیار به من كمك كرده ولی متاسفانه استان هيچ كمكي به من نكرده است.

وي عنوان كرد: هيات استان با من کاری كرده است كه حتي دوست ندارم در مسابقات استاني شركت كنم. متاسفانه هيات استان من را خيلي اذيت مي‌كند. بارها اتفاق افتاده كه هيات استان از افرادي براي كلاس‌هاي مربيگري دعوت كرده كه در حد ریکرو خوزستان نبوده‌اند و حتي هيچ مقام قهرماني هم نداشته‌اند كه باعث پيشرفت كمانداران استان شود. با اين وضعيتي كه وجود دارد و مشكلاتي كه هيات استان با هيات  دزفول دارد، خودم هم نمي‌دانم بايد چه كار كنم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار