شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
در هفته گذشته هیاتی از استان بصره به خوزستان سفر کردند که با امضاء تفاهمنامه ای به تحکیم این روابط پرداختند.
  نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: بمباران مجلس ترحیم در یمن توسط آل سعود که باعث کشته و زخمی شدن عده زیادی از مردم شد یک جنایت بزرگ است.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: گر چه سازمان ملل این جنایت هولناک را محکوم کرده است اما دولت آمریکا هیچ حرکتی بر علیه این جنایت انجام نداده است چرا که دولت آمریکا خود طرفدار این جنایتهاست. 

وی افزود : آمریکا درخصوص اعدام افراد قاتل در ایران بحث حقوق بشر را پیش می کشاند ولی این جنایت های بزرگ را که صدها نفر بدون هیچ دلیل به شهادت می رسند را حقوق بشر نمی داند.

خطیب جمعه اهواز با بیان اینکه برقراری روابط با کشور عراق باعث تحکیم روابط دو کشور می شود گفت : در هفته گذشته هیاتی از استان بصره به خوزستان سفر کردند که با امضاء تفاهمنامه ای به تحکیم این روابط پرداختند.

آیت الله جزایری رابطه با کشور عراق را در جهت پیشبرد روابط اقتصادی دانست و بیان کرد : رابطه با کشور عراق در زمینه اقتصادی برای کشور مفید است.

وی در ادامه به موضوع ورود بدون موافقت نیروهای ترکیه به کشور عراق اشاره کرد و گفت: این حرکت خلاف مقررات بین االمللی است زیرا که تجاوز و اشغالگری محسوب می شود. 

وی به سالروز ایت الله اشرفی اصفهانی اشاره کرد و گفت: این شهید والا مقام خدمتهای بسیاری به اسلام و کشور کرد و در همین راه به شهادت نائل شد.

برچسب ها: یمن ، جنایت بزرگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار