شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
رئیس شورای فرهنگ عمومی بیان کرد:
امام‌جمعه هندیجان گفت: تفکرات انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) از انقلاب...
امام‌جمعه هندیجان گفت: تفکرات انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) از انقلاب و قیام نهضت حضرت سیدالشهدا (ع) نشاءت گرفته و متبلور است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شمیل پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما در بندر هندیجان، اظهار داشت: اظهار داشت: مردم در عزاداری‌ها شرکت کرده و به تلویزیون‌ها اکتفا نکنند چراکه دشمنان و شیاطین زمان ما می‌خواهند مردم و جوانان را از حضور در مساجد و حسینیه‌ها دور کنند.
وی افزود: دشمنان با استفاده از حربه ماهواره‌ها و پخش عزاداری‌ها از تلویزیون می‌خواهند جریان کاذب را به ملت تحمیل کنند تا از فضایل حضور در مساجد و حسینیه‌ها برهانند.
امام‌جمعه بندر هندیجان بیان کرد: شرکت در مراسم عزاداری‌ها به‌صورت حضوری و پرشکوه باعث ایجاد رابطه عاطفی، روحی و روانی در انسان و مؤمنین می‌شود. رابطه عاطفی رابطه بسیار ارزشمندی است که ما را به‌سوی دل محبوب خودمان یعنی حضرت امام حسین (ع) سوق می‌دهد.
وی گفت: خطیب منبر باید بتواند علت و هدف قیام اباعبدالله الحسین (ع) را به جوانان بازگو کند و آن‌ها را از معارف نهضت عاشورا و دین مبین اسلام مطلع سازد. مجالس حسینی نباید رقابتی باشد بلکه رفاقتی و عاطفی برگزار شود.
شمیل پور عنوان کرد: عزاداری‌های شما فقط برای خداوند تبارک‌وتعالی و نیت رضای الهی باشد مجالس حسینی باید بتواند در نزدیکی دل‌ها مؤثر شود لازم می‌دانم اعلام کنم همه هیئت‌های خادم امام حسین (ع) در مراسمات و عزاداری‌های همدیگر شرکت کنند ما به خاطر سازمان‌دهی هیئت‌ها را شناسنامه‌دار کرده‌ایم و این موارد هیچ‌گونه ارزش معنوی ندارد بهترین ارزش معنوی حضور همه در کنار همدیگر است و به‌صورت گروهای باید مجالس اما حسین (ع) برگزار گردد.
روح نهضت حسینی تفکر انقلابی مردم ایران است
وی افزود: باوجود فتنه‌ها، توطئه‌هایی گسترده مستکبرین، فاسدین جهان علیه دین مبین اسلام، قیام حضرت سیدالشهدا و انقلاب شکوهمند اسلامی که از همان نهضت حسینی نشاءت گرفته است شاهد و ناظر هستیم هرساله مردم ایران و هم‌زمان در سراسر جهان ماه محرم‌الحرام و عزاداری حسینی باشکوه و حرارت خاصی برگزار می‌شود این یعنی ملت‌ها و توده‌های ناآگاه در حال بیداری و رجوع به حقیقت و حقانیت امام حسین (ع) هستند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بیان کرد: پیامبران الهی از آدم تا خاتم در مقابل طغیان، عصیان و گردن کشی ستمگران ایستادگی کردند و برای خود حرفی برای گفتن داشتند. حضرت سیدالشهدا (ع) در مقابل ظالم و مستکبر، فاسد، شراب‌خوار، مرتجع و بوزینه باز زمان خود ایستاد و برای اصلاح در امت جدش پیامبر مکرم اسلام (ص)، امربه‌معروف و نهی از منکر و عمل به سیره حضرت محمد (ص) و پدر بزرگوارش حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) علیه ظالمیان و مفسدین قیام کرد و در ملأ و در حضور هزاران نفر خون مبارکش بر زمین ریخت و اولاد و خاندان مکرم بنی‌هاشم از سلاله پاک به اسیری رفتند تا اسلام واقعی به دست من و شما برسد لذا ما باید و وظیفه ماست از آن در مقابله اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی محافظت کنیم و به نسل آینده بسپاریم.
وی گفت: تفکر انقلابی در نهضت حسینی مجاهدت و اخلاص درراه خدا است. انشاء الله در روز عاشورا با حضور مردم و هیئت‌های مذهبی در گلزار شهدا و کنار بارگاه شریف شاه مشهد برادر امام رضا (ع) نماز باشکوه ظهر عاشورا برگزار می‌شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار