شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۴

در سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت، تجمع بزرگ مردمی در اهواز برگزار شد.

در این مراسم که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در حسینیه اعظم برگزار شد، آحاد مردم، مدیران ادارات و دستگاه‌‌های اجرایی، استاندار و معاونان وی، نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز حضور داشتند.

درمراسمی که به منظور گرامیداشت روز بصیرت برگزار شد، شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای «ما همه عمار تواییم خامنه‌ای»، «یار وفادار تواییم خامنه‌‌ای»، «عاشق دلدار تواییم خامنه‌ای»، «نسل فداکار تواییم خامنه‌ای»، «مرگ بر آمریکا»، «انقلابی دیگر است، حماسه 9 دی» و .... پایبندی خود را در مسیر ولایت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا اعلام کردند.

قرار بود در مراسم گرامیداشت روز بصیرت در اهواز حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، مشاور حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای شرکت کنندگان سخنرانی ایراد کند، اما به دلیل مه آلود بودن هوا، هواپیمای حامل ایشان نتوانست صبح امروز در فرودگاه اهواز به زمین بنشیند و به تهران بازگشت.

در این مراسم آیت الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع شرکت‌کنندگان در حسینیه اعظم اهواز سخنرانی ایراد کرد.

پس از سخنرانی، حاج صادق آهنگران، نوحه سرا و نغمه سرای دوران دفاع مقدس، به ایراد مداحی پرداخت.

در پایان نیز نماز وحدت با حضور آحاد مردم در حسینیه اعظم برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار