شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۸۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
خدادادی قائم مقام دانشگاه جندی شاپور اهواز در گفتگو با شوشان : مهمترین مسئله ، بحث مدیریت اولویت ها و توقعات در سطح جامعه است / جذب سرمایه گذار از اولویت های مهم استان است / لزوم تسهیل در امر سرمایه گذاری/ ایجاد تعامل با اقشار مختلف در خوزستان + تصاویر
نخبگان دانشگاهی و پزشکی خوزستان متشکل از اعضای هیأت علمی دانشگاه های شهید چمران، علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و آزاد اسلامی...
 

شوشان: روز گذشته نخبگان دانشگاهی و پزشکی خوزستان متشکل از اعضای هیأت علمی دانشگاه های شهید چمران، علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و آزاد اسلامی ، با استاندار خوزستان  نشستی در رابطه با مسائل استان بگزار کردند. 

در این جلسه اساتیدی همچون دکتر خدادادی قائم مقام دانشگاه جندی شاپور اهواز ، پرفسور امیدعلی کرمزاده استاد ریاضی ، دکتر پازیار جراح ، دکتر ورناصری استاد دانشگاه، دکتر کیخایی فوق تخصص و سرطان و دکتر جواد حردانی و دکتر جهانگیر نژاد رئیس دانشکده دندانپزشکی  به نمایندگی از سایر اساتید نکاتی را بیان داشتند.

به گزارش شوشان ، مشکلات استان خوزستان ، نبود مدیریت قوی در دستگاه های اجرایی، عدم برنامه ریزی دقیق برای رفع مشکلات، و نبود وحدت نظر مسئولین و نرفتن صدای واحد از استان به مرکز بخشی از مشکلاتی بود که این  اساتید اظهار داشتند. اساتید دانشگاه در این جلسه عدم حمایت از سرمایه گذاران را باعث فرار دادن سرمایه ها ازاستان دانسته و از استاندار خواستند در این زمینه از سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیرین حمایت ویژه به عمل آورد.

در همین زمینه دکتر خدادادی قائم مقام دانشگاه جندی شاپور اهواز در رابطه با این نشست و موضوعات مطرح شده به شوشان گفت : سه محور اصلی در نشست با دکتر شریعتی استاندار خوزستان مطرح شد . وی افزود: مهمترین مسئله ، بحث مدیریت توقعات و اولویت ها در سطح جامعه است. در این رابطه باید برخی مسائل در اولویت برنامه های کاری استان قرار بگیرد. از جمله این موارد ، طرح جامع آب و فاضلاب در استان است.
قائم مقام دانشگاه جندی شاپور اهواز ضمن برشمردن اولویت های دیگر استان گفت: بحث اشتغال و کاهش بیکاری در خوزستان و همچنین ترغیب سرمایه گذار و تسهیل امور سرمایه گذاری در استان ، از دیگر اولویت های مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

علی خدادادی افزود: با توجه به تنگناهای موجود در استان در بحث سرمایه گذاری و تعدد ادارات و نهادهای صادر کننده مجوز در این امر ، لازم است شرایطی برای تسهیل امور در این زمینه فراهم شود تا سرمایه گذار به راحتی و بدون دغدغه بتواند در استان سرمایه گذاری نماید و زیرساخت ها در استان توسعه یابد.

قائم مقام دانشگاه جندی شاپور اهواز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به دیگر مباحث مطرح شده در این نشست ، گفت: در نشست نخبگان دانشگاهی با استاندار ، تاکید ویژه ای بر لزوم عدم پراکندگی و نپرداختن به حوزه هایی که نتیجه بخش نیست ، شد چرا که اعتبارات استانی و ملی خوزستان محدود است و صرفا باید مواردی در اولویت قرار بگیرند که برای استان مهم و اساسی باشد. 

خدادادی با اشاره به راهبرد مدیریتی استاندار خوزستان در این مدت ، گفت : در حال حاضر دکتر شریعتی روند رو به رشدی را در ارتباط با نخبگان دانشگاهی ، احزاب و گروه های شناسنامه دار داشته و نشست ها و جلسات متعددی با کارشناسان ، متخصصین و افراد خبره در حوزه های مختلف برگزار کرده و بازدیدهای متعددی جهت ارزیابی وضعیت موجود استان در شهرها و مناطق مختلف داشته است.

قائم مقام دانشگاه جندی شاپور اهواز در پایان گفت: استاندار بخوبی توانسته زمینه تعامل با اقشار مختلف در جهت توسعه استان را فراهم نماید که این موضوع می تواند به افزایش توجه به نظرات کارشناسی در جهت بهبود وضعیت استان منجر شود. در این زمینه تداوم بکار گیری افراد شایسته در مدیریت استان می تواند در راستای هم افزایی نظرات کارشناسان  تاثیر بسزایی در روند پیشرفت استان داشته باشد.

 






چ












comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
comment
0
0
comment اینها را کی به عنوان نخبه انتخاب کرده ؟؟؟!!!!!!
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
comment
0
0
comment دقیقا کسانی که در مدت سی و هفت سال انقلاب اسلامی فرصت مطرح شدن را نداشتن دارن دست و پا می زنن واسه پست و مقام از اقای دوربینی [...] ایی تر پیدا شده تو استان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار